Na naše uredništvo se je obrnil bralec glede težav z medkrajevno linijo Piran–Koper. Po njegovih besedah postaja situacija moteča, za nekatere pa celo neznosna. Kot pravi, so težave skoraj vsako jutro, več potnikov pa naj bi ostalo brez sedeža na avtobusu.
KAOS NA AVTOBUSIH OD PIRANA DO KOPRA? Zaradi prezasedenosti naj bi zavračali potnike, kako odgovarjajo na Arrivi
Izola
Po pričevanju bralca se zjutraj, pred 7. uro, vozi precej dijakov in študentov v šolo, avtobus pa naj bi bil poln še preden prispe iz Pirana v Izolo. A z isto avtobusno linijo se vozijo tudi tisti, ki gredo v službo v Koper. "Ker je avtobus poln, se dogaja vsakodnevno, da voznik zavrne potnike zaradi prezasedenosti," opisuje.
Kot dodaja, je tako pred približno tednom dni na postaji čakalo 15 ljudi, voznik pa je na avtobus spustil le štiri osebe. Kopica ljudi je ostala na avtobusni. "Pri tem pa je težko določiti nujnost in prednost. Ali naj gredo nanj dijaki in študentje, ali delavci, ki delajo v Kopru in morajo priti pravočasno na delovno mesto," nadaljuje.
Podobno naj bi se dogajalo med 15. in 16. uro, ko se potniki vračajo nazaj v Piran. "Ljudje se prerivajo, da lahko sploh uporabljajo avtobus," pove.
O problematiki naj bi obvestili tudi Arrivo, a kot navaja bralec, naj bi njihove težave ignorirali. Zato smo se na podjetje obrnili tudi mi. Pojasnili so nam, da Arriva izvaja javni potniški medkrajevni avtobusni promet v skladu s koncesijsko pogodbo, sklenjeno z ministrstvom za infrastrukturo in registriranimi voznimi redi. "Predloge, pobude in pritožbe naših potnikov redno obravnavamo. Vsako spremembo, po kateri vidimo potrebo in v skladu z našimi zmožnostmi, izvedemo po postopku, predpisanem s strani pristojnega ministrstva. Redno spremljamo tudi zasedenost naših odhodov in temu prilagajamo naše storitve," so še zatrdili.
V zadnjem času so prejeli dve pritožbi glede prezasedenosti jutranjega odhoda za linijo Piran–Izola–Bolnica in, kot navajajo, izvajanje prevoza takoj prilagodili: "Sedaj jutranji odhod izvajamo z večjim avtobusom."
Pri popoldanskih povratkih pa prezasedenosti niso zaznali.
Z vprašanji smo se obrnili tudi na izolsko in koprsko občino. Na Občini Izola s to problematiko niso seznanjeni, z Mestne občine Koper pa odgovorov do tega trenutka še nismo prejeli.
Komentiraj
Ta problem ni od včeraj ampak od začetka študijskega leta. Večini potnikov plačuje prevoz IJPP (država). Več potnikov - več €€€.
Problem pa je pohlep, ker drugi avtobus ne bi bil tako nabito poln in ne bi nosil dobička. Za tistih par potnikov, ki ostanejo na postaji pa se nobeden ne sekira.
Za zeleno mobilnost bi občine morale zaračunati penale avtobusnemu prevozniku za vsakega potnika iz občine, ki bi ostal na postaji - tudi zaradi prezgodnjih odhodov.
Oškodovani potniki bi tako lahko na občinske stroške (zaračunana kazen prevozniku) uporabili taxi za prevoz v službo, šolo ali fax.
Mogoče se tako avtobusni prevozniki malo bolje logistično pripravili ali pa prepustili prostor tistemu, ki obvlada to delo.