Kraj železniške nesreče pri Hrastovljah, kjer je v tla iztekel kerozin, ki zdaj resno ogroža prebivalce slovenske Istre, da bi ostali brez pitne vode, si je ogledal tudi bivši koprski župan Boris Popovič. "Ali je bilo to pričakovano? Seveda je bilo, 16 let sem opozarjal, da je to edini vodni vir," je v objavi na svojem Facebook profilu dejal Popovič, ki se je v svojem mandatu zavzemal za železniško povezavo s Trstom, a "politika tega enostavno ni dovolila".
BORIS POPOVIČ O ALTERNATIVNI ŽELEZNIŠKI POVEZAVI MED KOPROM IN TRSTOM: "Politika tega enostavno ni dovolila" (VIDEO)
Koper
"Opozarjal sem, da je proga v takšnem stanju, da ne dopušča takšne gostote prometa. Slej kot prej je bilo pričakovati, da se bo kakšna nesreča zgodila. Alternative nimamo, a smo govorili, da je nujno potrebno imeti alternativno železniško povezavo med Koprom in Trstom. Čakali smo na drugi tir, ki, naj poudarim še enkrat, mora biti dvojni. Zdaj vidimo, kaj pomeni prezasičenost enega tira," pravi Popovič. Zato ocenjuje, da bi bilo nujno v tem času poiskati še alternativno železniško povezavo, kot rečeno, med Koprom in Trstom. "Gre za šest kilometrov, a politika tega enostavno ni dovolila. Govorili so, da smo fašisti, da so sodelujemo z Italijo, kar seveda ni res in zdaj se tukaj jasno vidi," pravi Popovič.
Popovič se je preko objave javno zahvalil koprskim gasilcem in gasilcem ostalih prostovoljnih gasilskih društev, ki so se požrtvovalno spoprijeli z delom. "Hvala bogu, da smo 16 let intenzivno vlagali v opremo gasilcev. Pozna se, da imamo več mladih, sposobnih gasilcev. Na to sem ponosen. Vedno upaš, da do česa takega ne bo prišlo, a prav je, da smo vedno pripravljeni," je še povedal Popovič.
Komentiraj
A sedaj moramo iskati neke ljudi , ki se v stvari razumejo ?
A ti nisi sposoben razložit zadeve ?
Ma povej no, kdo pa so tile strokovnjaki, ti ki si v điru.
Lastna železniška povezava od Kopra pa do Divače je samo kapric partijskih veljakov,
ki hočejo še naslednja desetletja cuzat te kraje na račun nekih kao nacionalnih interesov.
Ma o čem ti sploh govoriš?
Mogoče je bilo to razmišljanje aktualno v času Martina Krpana, ko je švercal sol.
Kolikor vem, vagoni ki potujejo iz Kopra se ne ustavijo v Ljubljani, ampak potujejo naprej po celi Evropi.
Torej je hitra in sigurna pot najprej naša prednost.
Ta pot ne pelje samo po Italiji, pelje po celi Evropi in dlje.
Zakaj mora bit slovenska Istra skoraj 30 let po osamosvojitvi še vedno neka partijska izpostava nekih polit komisarjev.