Iz Netflixa so napovedali veliko spremembo na svojem videoservisu, ki bo razočarala uporabnike, ki pogosto potujejo in filme ter serije gledajo v hotelih in apartmajih tako, da vsebine iz mobilne aplikacije predvajajo (cast) na televizijske zaslone. Temu je zdaj konec.
NETFLIX NAPOVEDAL VELIKO SPREMEMBO: Marsikomu to ne bo všeč
Svet

Če boste v prihodnosti želeli vsebino Netflixa zagnati na telefonu in jo nato pretakati na televizor, tega ne boste več mogli narediti – razen morda na nekaterih starejših napravah, ki nimajo nameščene te aplikacije.
Zanimivo je, da Netflix o tej spremembi ni objavil nobenih uradnih informacij, niti razlogov, zakaj se je odločil za tak korak, temveč je le dodal novo obvestilo na svojo stran za pomoč uporabnikom.
div class="iframely-embed">
Netflix bo še naprej dostopen na televizorjih
To seveda ne pomeni, da na potovanjih ne boste mogli uživati v Netflixu. Če ima televizor ali pretočna naprava nameščeno aplikacijo, boste morali vanjo vnesti svoje podatke in gledati vsebine, kot bi bili doma. Nekateri uporabniki se takšnemu načinu gledanja izogibajo, ker ne želijo puščati svojih podatkov na tujih napravah, čeprav Netflix omogoča preprosto odjavo neposredno iz aplikacije.
V prihodnje torej pretočno predvajanje prek telefona ne bo več mogoče. Uporabniki se bodo morali prijaviti v Netflix neposredno na televizorju ali pretočni napravi ter tam gledati serije in filme. Treba pa je poudariti, da v tem primeru ni vedno potrebno ročno vnašati uporabniškega imena in gesla – dovolj je, da s telefonom, na katerem je nameščena aplikacija, skenirate QR-kodo, ki se pojavi na televizorju.
Čeprav uradnih informacij ni, je predstavnik podjetja enemu izmed uporabnikov na Redditu pojasnil, da so se za ta korak odločili zaradi izboljšanja uporabniške izkušnje, in dodal, da prenos s telefona ne bo mogoč, če ima vaša naprava svoj daljinski upravljalnik.
Zanimivo je, da je ta sprememba začela veljati sredi novembra in vpliva na večino sodobne strojne opreme, še poroča Fortune. V bistvu gre le za nadaljevanje širše strategije Netflixa, ki stremi k temu, da imajo večji nadzor nad načinom, kako uporabniki dostopajo do platforme. Tako so pred nekaj leti začeli omejevati deljenje računov, omogočili pa so tudi cenejšo naročnino, vendar z oglasi.


