Na družbenem omrežju Facebook smo ta konec tedna zasledili objavo, v kateri uporabnica družbenega omrežja piše, da je v soboto, 24. julija, v eni izmed Sparovih trgovin v Kopru kupila pakirana jabolka, ko je doma odprla embalažo, pa je videla, da je sadje praktično popolnoma gnilo. Podobno naj bi se avtorici objave pred časom zgodilo tudi s čebulo.
V KOPRSKI TRGOVINI ŽE DRUGIČ KUPILA "MAČKA V ŽAKLJU": Kaj so na očitke o prodaji gnilega sadja odgovorili v Sparu?
Koper
Ob tem smo trgovino prosili za nekaj pojasnil glede očitkov, da prodajajo gnilo sadje in zelenjavo.
Zanimalo nas je, kako je do tega sploh prišlo in kaj lahko kupec v takšni situaciji stori.
Odgovorni iz omenjene trgovine se stranki za neprijetno izkušnjo iskreno opravičujejo.
Hkrati pa so nam povedali, da so pritožbo vzeli resno in nemudoma ukrepali. V trgovini, kjer je prišlo do "ponesrečenega nakupa," so pregledali vse pakete z jabolki, pri čemer gnilega sadja niso našli. Do sedaj tovrstne reklamacije še niso prejeli, pravijo.
Se pa lahko stranka, ki bi se morebiti znašla v podobni situaciji, z izdelkom in računom obrne na poslovalnico ter dobi povrnjeno kupnino. V primeru dodatnih vprašanj so kupcem na razpolago tudi na info@spar.si.
Komentiraj
ho vinto qualche cosa ? niente niente
zakaj ŠPAR MOJ NABOLJŠI SOSED svojih na delikatessen ne pošlje na izobraževanje v agrarijo kako se pravilno reže mortdadela porka troja
in imajo slabo sadje borovnice jagode maline kupiš in naslednje jutrro v kanto,,ma kaj je to
Sadje in zelenjavo kupuješ v rinfuzi (po komadu), če ti trgovec ni všeč pa greš k drugemu.
Sam omenjenega trgovca že dooolgo zapostavljam zaradi kvalitete in predvsem odnosa do kupca.
ŠPAR NJEGOV NAJBOLJŠI SOSED
ŠPAR VEM ZAKAJ
potem ji rečem deset dek mortadele in dobim ven dve feti,,,alo piar špar wake up