Sektor video iger v času pandemije covida-19 dobiva dodaten zagon. Skupna vrednost tega trga tako že presega 300 milijard dolarjev in je večja od trga filmov in glasbe skupaj, ugotavlja raziskava svetovalne družbe Accenture. Število rednih igralcev video iger po svetu po ocenah dosega že 2,7 milijarde.
VEČINA V KRIZI, TA SEKTOR PA BLISKOVITO NARAŠČA: Med "gamerji" je po novih izsledkih kar 60 odstotkov žensk!
Svet
Avtorji raziskave, ki jo povzema francoska tiskovna agencija AFP, pojasnjujejo, da so k dodatnemu razmahu trga video iger pripomogle vse bolj priljubljene igre na mobilnih telefonih in pa potreba po vsaj virtualnem povezovanju med ljudmi v času socialnega distanciranja zaradi pandemije covida-19.
"Nove igričarske platforme in spreminjajoča se demografska slika uporabnikov snovalce iger spodbujajo k odmiku od pristopa, ki temelji na končnem izdelku, k pristopu, ki poudarja samo izkušnjo igranja iger," je pojasnil Seth Schuler iz Accenture.
Raziskava je ugotovila, da se je število aktivnih igralcev video iger v zadnjih treh letih povečalo za okoli 500 milijonov na približno 2,7 milijarde, do konca 2023 pa naj bi se jim pridružilo še kakšnih 400 milijonov.
Med najnovejšimi igralci je po izsledkih raziskave 60 odstotkov žensk, 30 odstotkov je mlajših od 25 let, tretjina pa se jih ne identificira kot belci. To je precejšnja razlika od dolgoletnih "gamerjev", med katerimi je 61 odstotkov moških, več kot tri četrtine pa je belih in starejših od 25 let.
Sodeč po izsledkih raziskave, redni igralci v povprečju na teden video igre igrajo 16 ur, šest ur pa tudi sodelujejo v igričarskih forumih in skupnostih.
Robin Murdoch iz Accenture je trende na tem področju pojasnil z besedami, da se sektor spreminja v ekosistem, kjer se igralci srečujejo, komunicirajo, skupaj gledajo druge pretočne vsebine, nakupujejo in poslušajo glasbo.
Študija temelji na spletni anketi s 4000 uporabniki na Kitajskem, Japonskem, v ZDA in Veliki Britaniji, opravljeni so bili tudi z vodilnimi v igričarskih podjetjih.