Predor Markovec je bil od 4. maja že kar nekajkrat zaprt zaradi del. Natančneje, gre za ureditev elektro-strojne opreme in izvedbo drugih potrebnih del, ki bodo v primeru nesreč oziroma izrednih dogodkov na tem območju omogočila vzpostavitev dvosmernega prometa v eni od cevi predora. Marsikdo se ob tem sprašuje, zakaj dela niso potekala v času epidemije, ko je bilo bistveno manj prometa.
ZAKAJ DELA V PREDORU MARKOVEC NISO POTEKALA MED EPIDEMIJO? V noči s srede na četrtek že šesta zapora
Koper
Z vprašanji smo se obrnili na Dars, kjer so nam pojasnili, da so se dela začela izvajati že februarja letos, skupno pa je predvidenih do deset nočnih zapor.
"Pri tem poudarjamo, da so bila praktično vsa operativna dela opravljena v času epidemije (praviloma zapora enega prometnega pasu), sedaj pa potekajo testiranja opreme in sistemov, ko je potrebno predor popolnoma zapreti. To opravljamo v nočnem času, ko je najmanj prometa," odgovarjajo na Darsu. "Skupno je predvidenih do deset nočnih zapor, v noči s srede na četrtek (3. in 4. junij 2020) bo šesta zapora," so dodali.
Kot je zapisano na spletni strani Prometno-informacijskega centra za državne ceste, bo primorska hitra cesta zaprta v noči na četrtek med 21. in 5. uro, in sicer med priključkoma Semedela in Izola v obe smeri. Obvoz za osebna vozila bo po občinskih cestah, za tovorna vozila pa preko Dragonje.
Dela v predoru Markovec se izvajajo skladno s pogodbo "Predor Markovec – izredno dvosmerno delovanje", sklenjeno med DARS d.d. in ASIST d.o.o. Pogodbena vrednost znaša 534.338,70 evra brez DDV oziroma 651.893,21 evra z DDV.