Nemški proizvajalec pralnih praškov, lepil in kozmetike Henkel je z vzhodnoevropskih trgov umaknil osvežilec za straniščne školjke ter tudi televizijski oglas zanj. Prihajalo je namreč do negodovanja, ker naj bi osvežilna nalepka Bref Duo Stick spominjala na ukrajinsko zastavo.
Osvežilec WC školjke razžalil Ukrajince
Svet
Henklov predstavnik za stike z javnostmi je v sredo dejal, da naj bi barve za osvežilno nalepko Bref Duo Stick predstavljale higieno in vonj citrusov in da so bile izbrane pomotoma. "Nismo nameravali škoditi ugledu Ukrajine," je dodal.
Reklama za proizvod se je začela bliskovito širiti po spletu, ko so jo predvajali na ruski televiziji, ki jo gledajo tudi številni Ukrajinci.
V oglasu se majhna modro-rumena nalepka, ki spominja na zastavo Ukrajine, namesti v notranjost straniščne školjke, nato pa sledi splakovanje. Na ukrajinskem trgu Henkel sicer tega osvežilca naj še ne bi predstavil, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Regional priporoča
Novo iz sveta
Več kronike
POT V LUCIJO KONČAL V OLJKI: 84-letnik izgubil nadzor, s sopotnikom končala v bolnišnici
M.U.
-
danes ob 11:23
V SLUŽBO PRIŠLA Z MODRICO NA OČESU: Koprčan ji je sledil in grozil še ostalim zaposlenim
M.U.
-
danes ob 10:52
Več trendov
Novo iz Slovenije
ZA NAMI JE NAJBOLJ VROČ JUNIJSKI DAN: Tudi morje ostaja toplo, ima več kot 27 stopinj
A.P.
-
danes ob 15:07
CILJ ALI ZAČASEN UKREP PETROLA? "Prepričan sem, da jih bo znova odprl v kratkem"
T.K.
-
danes ob 12:16