Nova raziskava, objavljena v reviji The Journals of Gerontology, razkriva, da imajo pari, ki skupaj popijejo kozarec ali dva, srečnejše razmerje.
RAZISKAVA JE POKAZALA: Pari, ki imajo to navado, so srečnejši
Trendi

V raziskavi je sodelovalo 4864 oseb, ki so bile poročene približno 33 let, pokazala pa je, da se je kvaliteta zakona, v katerem je eden od partnerjev rad popival, z leti zmanjšala. Nasprotno pa tisti pari, ki so alkohol pili skupaj, niso tožili o povečanju težav v zakonu. Govorimo seveda o zmernem pitju alkohola, ne o popivanju.
Vodja raziskave dr. Kira Birditt pravi, da imata zakonca med seboj močan vpliv. Če bo eden prenehal s pitjem alkohola, bo to najverjetneje storil tudi drugi. Opozorila je še, da so bili alkoholiki izvzeti iz raziskave.
Komentiraj
Regional priporoča
Več trendov
Zadnje z obale
Več kronike
KOT DA OGNJA V HRVATINIH NI BILO DOVOLJ: Pijani 61-letnik si je omislil še svojega
B.Č.
-
danes ob 12:56
PREPLAH V VELEBITSKEM KANALU: Pogrešajo tri mlade Portugalce, enega našli živega
B.Č.
-
danes ob 12:33
Novo iz Slovenije
DRŽAVA ZAPUŠČA PLESNI ZAVOD: Pod vprašajem prihodnost nove institucije v Novi Gorici
T.K.
-
danes ob 14:09
KONEC PROMETNEGA KAOSA NA VRŠIČU? Od 1. septembra zapornice in le 80 parkirnih mest
B.Č.
-
danes ob 10:30
