V okviru projekta PROMO ISTRA je bil objavljen natečaj Slovenska Istra, ki je naslavljal ponudnike najboljših podjetniških projektov in produktov na območju LAS ISTRE. Za 10 izbranih podjetnikov v omenjenem natečaju so bile organizirane delavnice ter ekskluzivno mentoriranje, namenjeno optimizaciji njihovih spletnih mest, promocijskih strategij in učenju komuniciranja z javnostmi. K udeležbi na brezplačnih septembrskih delavnicah so bili vabljeni tudi drugi zainteresirani, željni novih znanj in nadgradnje lastne promocijske strategije. Pet delavnic smo predstavili in sledi finalna, torej šesta delavnica, ki se je nanašala na socialna omrežja in digitalni marketing.
SOCIALNA OMREŽJA IN DIGITALNI MARKETING: Finalna, šesta PROMO ISTRA delavnica
Koper
Na šesti delavnici, ki je potekala 23. septembra, so udeleženci spoznali razlike med (klasičnim) oglaševanjem, digitalnim marketingom in različnimi oglaševanji na socialnih omrežjih. Prav tako so poskusili z različnimi orodji na podlagi lastnih primerov (lastnih projektov/produktov) pripraviti celovito kampanjo, ki je vključevala vse tri segmente oglaševanja.
Udeležencem je tako kot na peti delavnici tudi na finalni svetovala medijska agencija Tovarna sanj, partner projekta PROMO ISTRA. Podjetje je udeležencem med drugim pojasnilo, da obstajajo tri vrste oglaševanja in tradicionalno, ki zajema oglaševanje in promocijo v časopisih, revijah in magazinih, oglaševanje na plakatih, letakih, v katalogih in prospektih. Druga vrsta oglaševanja so "stari multimediji", ki vključujejo oglaševanje v klasični obliki radia ter tako imenovane linearne televizije. Tretjo vrsto oglaševanja pa predstavljajo "novi digitalni mediji", ki obsegajo socialna omrežja, oglaševanje na spletu/Google, v aplikacijah, na mobilnih telefonih, na digitalnih novičarskih portalih in digitalnih zunanjih zaslonih.
Tovarna sanj je poudarila tudi razliko med klasičnih in digitalnim oglaševanjem. Klasično oglaševanje je potekalo in še poteka v trikotniku oglaševalec/oglaševalska agencija/medij. Digitalno oglaševanje je po drugi strani vsaj na začetku izločilo "agencije", saj je bilo urejanje digitalnega oglaševanja dovolj preprosto, da je lahko oglaševalec sam "izbral" medij. Toda zaradi kompleksnosti razvoja možnosti digitalnega oglaševanja in posledično tudi selitve oglaševalskih budžetov iz tradicionalne v nove digitalne medije je situacija trenutno bolj kompleksna kot je bila nekoč.
Tematika je bila kot na vseh prejšnjih, tudi na tej delavnici predstavljena na primerih iz prakse. Zaradi množične izbire je namreč potreben večji denarni vložek v več socialnih omrežij hkrati in tudi kreiranje vsebine postaja vse večji strošek, saj se z razvojem tehnologije večajo pričakovanja uporabnikov v smislu kvalitete vsebine. Več o šesti delavnici izveste TUKAJ.