Ustvariti popolno obliko manjšega avtomobila je veliko težje kot oblikovati večjo limuzino, je ta teden poudaril prvi oblikovalec nemškega Volkswagna Walter de Silva. Še največji izziv je iskanje kompromisa med estetiko in stroški, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa.
De Silva je oblikoval Volkswagnovega malčka Up, ki so ga prvič predstavili na frankfurtskem avtomobilskem sejmu leta 2011. "Oblikovanje majhnega avtomobila je brez dvoma težje," je povedal o svojih izkušnjah.

Temu botruje predvsem dejstvo, da so marže pri prodaji majhnih avtomobilov precej nižje kot pri velikih limuzinah. Tudi sicer je potrebno dobro premisliti, kakšno obliko izbrati, da se bodo tudi v manjšem avtomobilu potniki udobno počutili, vanj pa bo mogoče umestiti čim več prtljage, je še pojasnil.
Tako je na primer Volkswagen sprva pri avtomobilu up načrtoval inovativni motor, ki bi ga umestili v zadnji del vozila, vendar so kasneje to idejo opustili.
Več iz rubrike Avtomoto:
Hrvaški električni trosed na cestah konec leta
Regional priporoča
Več trendov
Več kronike
BRUTALNA PREKORAČITEV HITROSTI: Po tej slovenski avtocesti divjal 278 km/h (FOTO)
U.G.
-
včeraj ob 09:08
PO NAPADU NA VOZNIKA AVTOBUSA: Policisti prijeli 37-letnega osumljenca (VIDEO)
M.U.
-
13.11.2025 ob 17:53
NENAVADNA NESREČA NA GORIŠKEM: 'Trčila' avtomobil in konj, jahač padel na vozilo
N.J.
-
13.11.2025 ob 15:29
Novo iz Slovenije
STROKOVNI NADZOR ODKRIL ŠTEVILNE NEPRAVILNOSTI: Direktor novomeške policije odstopil
A.P.
-
včeraj ob 17:49
ROMSKA SKUPNOST IN FURS: Sestanek zaradi odvzemov avtomobilov dolžnikom "neploden"
A.P.
-
včeraj ob 17:16


