Ustvariti popolno obliko manjšega avtomobila je veliko težje kot oblikovati večjo limuzino, je ta teden poudaril prvi oblikovalec nemškega Volkswagna Walter de Silva. Še največji izziv je iskanje kompromisa med estetiko in stroški, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa.
De Silva je oblikoval Volkswagnovega malčka Up, ki so ga prvič predstavili na frankfurtskem avtomobilskem sejmu leta 2011. "Oblikovanje majhnega avtomobila je brez dvoma težje," je povedal o svojih izkušnjah.
Temu botruje predvsem dejstvo, da so marže pri prodaji majhnih avtomobilov precej nižje kot pri velikih limuzinah. Tudi sicer je potrebno dobro premisliti, kakšno obliko izbrati, da se bodo tudi v manjšem avtomobilu potniki udobno počutili, vanj pa bo mogoče umestiti čim več prtljage, je še pojasnil.
Tako je na primer Volkswagen sprva pri avtomobilu up načrtoval inovativni motor, ki bi ga umestili v zadnji del vozila, vendar so kasneje to idejo opustili.
Več iz rubrike Avtomoto:
Hrvaški električni trosed na cestah konec leta
Regional priporoča
Več kronike
NA ŠKOFIJAH ZASEGLI ŠE ENO POŠILJKO: Morski ježki so bili najverjetneje namenjeni gostincem
T.K.
-
21.2.2025 ob 14:44
POOSTREN NADZOR AVTOBUSOV IN TOVORNJAKOV NA PRIMORKI: Takšne kršitve so bile ugotovljene
M.U.
-
21.2.2025 ob 12:41
PRI FERNETIČNIH S TOVORNJAKOM PO AVTOCESTI V NAPAČNO SMER: Policisti ga niso izsledili, so ga pa kamere
T.K.
-
21.2.2025 ob 12:35
Novo iz Slovenije
NOVE PODRAŽITVE: Za toliko se bodo dvignile cene bencina, dizla in kurilnega olja
A.S.
-
danes ob 13:59