Audi, ki je hčerinsko podjetje Volkswagna, je ta teden sporočil, da preučuje različne dolgoročne strategije, vključno z možnostjo selitve proizvodnje v Ameriko, kot odgovor na Trumpove napovedane carine glede tujih uvozov. Podjetje je napovedalo tudi zmanjšanje števila zaposlenih za 7.500 v okviru prestrukturiranja.
AVTOMOBILSKI VELIKAN AUDI RAZMIŠLJA O SELITVI V ZDA: Da bi se izognil carinam, preučuje "dolgoročne strategije"
Svet
Generalni direktor Audija Gernot Döllner je povedal, da podjetje "trenutno ocenjuje različne scenarije dodatne lokalizacije v Severni Ameriki – med drugim tudi zato, da bi bili bližje potrebam lokalnih kupcev in da bi postali odpornejši na negotovosti v globalnem gospodarstvu". Čeprav dokončna odločitev še ni bila sprejeta, je nemški avtomobilski velikan napovedal, da bo še letos razkril, kje namerava proizvajati svoje ključne modele vozil za ameriški trg.
Trenutno Audi v ZDA nima lastnih proizvodnih obratov, saj svoje najbolje prodajane modele za ameriški trg, kot je na primer Q5, proizvaja v Volkswagnovih tovarnah v Mehiki. Zaradi tega je izpostavljen tveganju uvedbe carin Trumpove administracije, ki si prizadeva za vrnitev avtomobilske proizvodnje nazaj v ZDA.
Audi se že zdaj spopada z gospodarskimi izzivi, vključno z visokimi stroški energije v Nemčiji ter vse večjo konkurenco poceni kitajskih električnih vozil, ki preplavljajo evropski trg. Podjetje je napovedalo zmanjšanje števila zaposlenih za 7.500 v okviru prestrukturiranja. Če bi Audi proizvodnjo resnično preselil v ZDA, bi lahko imel ta korak domino učinek na celotno industrijo, navaja portal Breibart. Tako naj bi Trumpove carine vplivale na vračanje nekaterih proizvodnih procesov v ZDA, saj naj bi japonska Honda prav tako načrtovala premik proizvodnje svojega najbolje prodajanega hibridnega modela Civic iz Mehike v ameriško zvezno državo Indiana.
Four rings to move them all. There is something new and electrifying waiting on the horizon. Stay tuned.#Audi #FutureIsAnAttitude #news #LookForCirclesDay pic.twitter.com/f359LXzzMM
— Audi (@AudiOfficial) November 2, 2022
Audi je sicer v začetku novembra 2022 prekinil vse aktivnosti na Twitterju. Kot so tedaj poročali tuji mediji, naj bi to sledilo priporočilu Volkswagna, ki je lastnik Audija skupaj z znamkami VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati in Porsche, za začasno prekinitev plačanega oglaševanja na Twitterju, potem ko je Elon Musk prevzel to družbeno omrežje.
Podjetje tako od 2. novembra 2022 ni objavilo nobenega tvita, čeprav je prej tvitalo skoraj vsak dan. Kot je znano, je Elon Musk postal lastnik Twitterja konec oktobra 2022. Ali se bo zdaj skupaj z razmišljanjem o selitvi dela proizvodnje v ZDA spremenil tudi Audijev odnos do omenjenega družabnega omrežja, zdaj imenovanega X, še ni znano.