Ameriški Facebook je v prvem letošnjem četrtletju ustvaril 217 milijonov dolarjev dobička, kar je 58 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Prihodke je okrepili za 38 odstotkov na 1,46 milijarde dolarjev, pri čemer so 30 odstotkov predstavljali prihodki iz naslova mobilnega oglaševanja, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Facebook žanje velike dobičke
Tehnologija
Podjetje je prihodke iz naslova oglaševanja zvišalo za 43 odstotkov na 1,25 milijarde dolarjev. "V prvih mesecih letošnjega leta smo dosegli velik napredek," je rezultate komentiral prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg.
Spletno družbeno omrežje je v zadnjem letu dni zvišalo število aktivnih uporabnikov za 23 odstotkov na 1,11 milijarde. Od tega jih 751 milijonov do omrežja dostopa z mobilnih naprav.
Facebook je v prvi javni ponudbi delnic maja lani delnico ponudil po ceni 38 dolarjev. Vrednost se je od takrat večinoma zniževala. Septembra lani je dosegla najnižjo raven pri 17,73 dolarja, v sredo pa je zaključila pri 27,43 dolarja.
Vlagatelje skrbi predvsem dejstvo, da vse več uporabnikov spletnega družbenega omrežja Facebook do njega dostopa prek mobilnih naprav, kjer je težje ustvarjati prihodke iz naslova oglaševanja.
Facebook naj bi si sicer po napovedih letos zagotovil 6,5-odstotni delež celotnega ameriškega spletnega oglaševalskega trga, medtem ko naj bi njegov tržni delež pri oglaševanju na mobilnih napravah dosegel 13,2 odstotka, navaja raziskovalno podjetje Emarketer.
Več iz rubrike Tehnologija:
Več tajnosti kot pri Pentagonu in CII