15. julija se je odprl natečaj Slovenska Istra, ki je potekal v okviru projekta PROMO ISTRA. K natečaju niso bili vabljeni zgolj istrski podjetniki, temveč se je lahko tako rekoč prijavil "cel svet". Ključ pa je bil, da se vsebina in aktivnosti izvajajo na območju LAS Istre. Natečaj se je zaključil 31. avgusta. Izmed vseh prijavljenih so izbrali deset finalistov, s katerimi so sodelovali, jim pomagali pri vzpostavitvi ali optimizaciji spletne strani in marketingu ter promociji. Finalisti so prejeli preko 500 individualnih mentorskih ur, šest delavnic in tudi medijsko podporo. V nadaljevanju predstavljamo Trylocal aplikacijo, ki je plod zavoda za oglaševanje, izobraževanje in svetovanje Ad Systems iz Marezig.
IZBRANCI NATEČAJA 'SLOVENSKA ISTRA': Med njimi podjetje Ad Systems iz Marezig
Koper
Trylocal aplikacija omogoča promoviranje vseh lokalnih ponudnikov. Slednje pomeni, da podjetja (hotelirji, sobodajalci) lahko priporočajo razne storitve preko platforme Trylocal. Za vsako uspešno rezervacijo, podjetje, katero je oddalo priporočilo, dobi določeno provizijo. Glaven namen aplikacije je pospešiti sodelovanje hotelirjev in sobodajalcev z lokalnimi ponudniki.
Komentiraj
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
TRAGEDIJA PRI SOSEDIH: V pogorelem stanovanju našli trupli matere in hčere (FOTO)
N.J.
-
včeraj ob 19:35
Z 1,63 PROMILA ZAPELJALA NA NASPROTNO VOZIŠČE: Trije poškodovani v trčenju v Istri (FOTO)
T.K.
-
včeraj ob 14:39
Novo iz Slovenije
ŽE LETOS 2 ODSTOTKA BDP: Vlada prikimala predlogu obrambne resolucije, a ni enotna
N.J.
-
včeraj ob 19:20
DRAMA V OZADJU SLOVENSKIH HITOV: Maraaya poskuša s sodno odredbo Niki Zorjan prepovedati to
T.K.
-
včeraj ob 10:36