15. julija se je odprl natečaj Slovenska Istra, ki je potekal v okviru projekta PROMO ISTRA. K natečaju niso bili vabljeni zgolj istrski podjetniki, temveč se je lahko tako rekoč prijavil "cel svet". Ključ pa je bil, da se vsebina in aktivnosti izvajajo na območju LAS Istre. Natečaj se je zaključil 31. avgusta. Izmed vseh prijavljenih so izbrali deset finalistov, s katerimi so sodelovali, jim pomagali pri vzpostavitvi ali optimizaciji spletne strani in marketingu ter promociji. Finalisti so prejeli preko 500 individualnih mentorskih ur, šest delavnic in tudi medijsko podporo. V nadaljevanju predstavljamo Trylocal aplikacijo, ki je plod zavoda za oglaševanje, izobraževanje in svetovanje Ad Systems iz Marezig.
IZBRANCI NATEČAJA 'SLOVENSKA ISTRA': Med njimi podjetje Ad Systems iz Marezig
Koper

Trylocal aplikacija omogoča promoviranje vseh lokalnih ponudnikov. Slednje pomeni, da podjetja (hotelirji, sobodajalci) lahko priporočajo razne storitve preko platforme Trylocal. Za vsako uspešno rezervacijo, podjetje, katero je oddalo priporočilo, dobi določeno provizijo. Glaven namen aplikacije je pospešiti sodelovanje hotelirjev in sobodajalcev z lokalnimi ponudniki.
Komentiraj
Regional priporoča
Več kronike
ZNANO, ZAKAJ JE ZAGORELO V ANKARANSKEM HOTELU: Z ognjem se je borilo 20 gasilcev
N.J.
-
včeraj ob 18:58
Novo iz Slovenije
OBETA SE NOV ZAKON O VINU: Vinarjem in vinogradnikom prinaša birokratske olajšave
N.J.
-
danes ob 13:00
MESEC ZADOVOLJEN S SOGLASJEM: Pobudnikom ni uspelo zbrati dovolj podpisov za referendum
U.G.
-
včeraj ob 13:17
BO ELES DOBIL DENAR EU? Povečali bodo prenos elektrike med Divačo, Sredipoljem in Padričami
T.K.
-
včeraj ob 12:44


