JUBILEJNI 30. SOF JUNIJA V AVDITORIJU PORTOROŽ: V tekmovalnem delu uvajajo skupino covid-19

Piran

Jubilejni, 30. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo potekal 8. in 9. junija v amfiteatru Avditorija Portorož, kjer je festival pred tremi desetletji začel svojo zgodbo, so danes razkrili organizatorji iz Slovenske oglaševalske zbornice. Festival bo postregel tudi z nekaterimi novostmi v tekmovalnem programu, med drugim uvajajo skupino covid-19.

V svetu tekmovalnega programa SOF so namreč ugotovili, da je celotna situacija zaradi pandemije prinesla tudi veliko mero kreativnosti, tako posamezne blagovne znamke kot celotna stroka pa so se dobro odzvale na nove izzive, je na virtualni predstavitvi festivala pojasnila podpredsednica sveta Ana Ivandić.

Zato se jim je zdelo primerno, da posebej nagradijo dela, ki so nastala v tem okviru, in sicer bodo imeli na voljo kategoriji posamezna dela in integrirane komunikacije. Obenem so se po njenih besedah odločili, da 50 odstotkov sredstev, zbranih s prijavninami za skupino covid-19, namenijo projektu Botrstvo.

Kot je navedel predsednik sveta tekmovalnega programa Uroš Goričan, bo letošnji žiriji predsedoval Janez Rakušček, pripravili pa so tudi druge manjše novosti v tekmovalnem programu. Po njegovem mnenju bo sicer v letu 2022 priložnost za bolj korenite spremembe celotnega tekmovalnega programa.

Med drugim so letos prenovili skupino spletnih in mobilnih komunikacij, pri čemer so želeli omogočiti žiriji, da dela v digitalnem segmentu ocenjujejo po oglaševalsko-komunikacijskih kriterijih.

Skupino digitalnih komunikacij so razdelili v štiri kategorije, in sicer integrirane digitalne kampanje, komuniciranje na družbenih omrežjih, oznamčene tehnološke rešitve ter nova kategorija enkratna odzivnost. Z njo želijo spodbuditi uporabo digitalnih kanalov za relevantna sporočila, tudi če gre samo za npr. en tvit, je navedel Goričan.

Glede trendov v oglaševalski industriji in novostih, ki jih je prinesla pandemija, je Goričan ocenil, da je covid "vse nas še hitreje porinil v digitalno sfero". Vsi oglaševalci so tako doživeli razcvet digitalnih komunikacij, klienti pa so v času karantene iskali alternativne načine, kako priti v stik s kupci.

Tako bo dediščina obdobja covida-19 po njegovi oceni ta, da so se odprli novi kanali za komuniciranje, dvignili so se digitalni kanali, vsi v panogi pa so začeli drugače razmišljati. Prav tako se bodo spremenila razmerja glede tega, koliko bomo delali v pisarnah in koliko od doma, je še dodal Goričan.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija