Mercedes C, vse, kar želite od limuzinskega kupeja

Avtomoto

Mercedesova nova linja gre v točno določeno smer. Dinamičnost, mladost, osveženost. Če so njihovi avtomobili (razen športnih verzij) do sedaj veljali za limuzinske različice, za "uglajene starejše gospode", se je trend, predvsem zaradi oblikovanja, povsem obrnil. Marsikateremu mlademu in dinamičnemu uspešnežu, ki je prisegal na nekatere bolj "športne" znamke, se bodo odslej sline pocedile tudi ob pogledu na avte s trokrako zvezdo. Eden od paradnih konjev bo zagotovo novi Marcedes razreda C.

Kot že zapisano, je Mercedes (pod taktirko slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika) začel proizvajati drugačne avtomobile. To je najbolj očitno pri zunanjih linijah, ki so moderne, dinamične, robustne in privlačne. Limuzina ima kupejevski pridih in veliko športnosti, dodelana je v detajle. Od agresivne maske do ozkega zadnjega dela.

Cena osnovnega modela: 32.480 evrov, cena testnega vozila: 46.503 evrov.

Tudi vozne lastnosti imajo karakter športnega avtomobila z odlično lego na cesti (testni avto ima športno podvozje) in starim dobrim Mercedesovim 220 (2,2 litra prostornine) dizelskim motorjem. Če je volk zamenjal dlako, še vedno ni zamenjal svoje navade oziroma v tem primeru srca, to je motor. To mu vsekakor ne moremo šteti v minus, ker je motor točno to, kar takšen avto potrebuje. Zadosti močen, poskočen, predvsem pa presenetljivo varčen. Kljub 180 konjskim močem in avtomatskemu menjalniku, boste porabo tudi v primeru uporabe programa vožnje Sport+ le stežka dosegli 8 litrov na 100 prevoženih kilometrov. Z vožnjo pri različici Comfort ali Eco pa bo ob umirjeni izletniški voženj poraba brez težav padla pod šest litrov.

Kljub nizki porabi avto na pospeških ni izgubil. Če boste pohodili stopalko za plin, vas bo "prilepilo na sedeže". Vožnja po avtocesti pa lahko kmalu uide izpod nadzora, saj s sekvenčnim 7-stopenjskim menjalnikom lahko hitro števec pokaže 180 km/h ali več, pri tem pa avto povsem tiho z 2.000 obrati potuje in daje občutek, da vozite po omejitvah.

PLUSI: Oblika, vožnja, poraba, izgled, športnost; MINUSI: ozka odprtina za prtljažni prostor

Občutek v vožnji je veliko bolj kot limuzini podoben športnim kupejem, čeprav komforta ne manjka, pri Mercedesu pa so naredili tudi veliko korakov, kar se tiče napredne tehnologije. Armaturna plošča je v primeru avtomatskega menjalnika precej bolj uporabna in lična, saj je prestavna ročica postavljena za volan, tam, kjer imajo ponavadi drugi avtomobili upravljalca brisalcev.

Prtljažni prostor ni najbolj razkošen, predvsem zaradi športnih linij in majhne prtljažne odprten, a to je davek, ki ga je avto moral plačati zato, da lahko ima takšne linije.


MNENJE: Mercedes C je avto, ki bo všeč vsem, ki imajo radi ne prevelike limuzine, še posebno pa športno-kupejevske limuzine. Konkurenca iz Ingolstadta in Münchna je lahko precej zaskrbljena, saj je Mercedes z novo linijo zagotovo stopil tudi njim v zelnik. Mercedes piše novo poglavje in tega so se lotili zelo skrbno, premišljeno in inovativno. Cena avtomobila je sicer za marsikaterega Slovenca visoka, a v Sloveniji je vedno veljalo, da se denar za avto najde. Nekaj jih bomo zagotovo videli na naših cestah, to, da jih ne bo "preveč", pa je samo voda na mlin bodočim kupcem, ki se bodo zavedali, da imajo nekaj ekskluzivnega, nekaj, kar vleče poglede. In v končni fazi je to tudi eden od ciljev takšnega avtomobila. Jasno, prednosti pred konkurenco pa niso le v prestižu, ampak tudi izdelavi, kvaliteti in dizajnu. Če vse to seštejemo, cena v bistvu sploh ni več tako visoka ... 


Test je omogočil: Autocommerce Koper

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija