NATEČAJ SLOVENSKA ISTRA: Vzpostavitev spletne trgovine za butične (eko) istrske in slovenske proizvode

Koper

Petčlansko strokovno komisijo natečaja Slovenska Istra, organiziranega v sklopu operacije PROMO ISTRA, je prepričalo 10 inovativnih podjetniških idej, med njimi vzpostavitev spletne trgovine za butične (eko) istrske in slovenske proizvode, s poudarkom na prodaji na tuje trge (Avstija, Nemčija, Skandinavija). Slednja je zrasla na zelniku Zadruge ekoloških proizvajalcev Istre, z.o.o., socialnega podjetja (ZEPI, z.o.o., so.p.). Več v nadaljevanju.

ZEPI bo kupcem ponudila paleto najboljših istrskih in slovenskih proizvodov na enem mestu (vina, oljčna olja, siri, mesnine, vložnine, marmelade ind.). Fokus bo na grajenju zgodbe in sodelovanju z majhnimi oz. butičnimi proizvajalci.

Potrošniki namreč vedno več povprašujejo po butičnih in eko oz. zdravih izdelkih, ki imajo v sebi tudi zgodbo povezano s pridelovalcem, regijo pridelave, načinom pridelave, kulturno dediščino, kulinariko ipd. Za tovrstne proizvode "z zgodbo" so pripravljeni plačati višjo ceno.

Z analizo trga je ZEPI ugotovila, da trenutno na nemško in skandinavsko govorečem trgu ni spletne trgovine, ki bi ponujala različne istrske in slovenske (eko) butične izdelke na enem mestu. Toda potencial je velik, saj gre za trge z visoko kupno močjo, visoko ozaveščenostjo o zdravi prehrani in drugih aspektih (geografsko poreklo, ekološko, ipd.) ter tudi "hedonističnim" odnosom do prehranjevanja.

Tako bodo kupci lahko na enem mestu izbirali med najboljšimi izdelki, spletna trgovina bo omogočala enostaven nakup, zagotovljena bo hitra dostava. Kupci bodo pri vsakem izdelku lahko spoznali kmeta oz. zgodbo, ki stoji za izdelkom. Na ta način bodo gradili skupnost s kupci ter jih povezovali s kmeti (npr. da jih lahko obiščejo za degustacije ipd.)

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija