Prevaranti, ki poskušajo pridobiti zaupne osebne podatke, so znova na delu, so danes opozorili v NLB. Tokrat gre za lažna elektronska obvestila, s katerim želijo prejemnike zavesti k posodobitvi njihovega računa NLB Klik, pri tem pa nepooblaščeno pridobiti varnostne elemente z namenom vstopa v elektronsko banko.
NE POSODABLJAJTE PODATKOV E-BANKE: Gre za prevaro!
Kronika
"Poudarjamo, da gre za poskus prevare in da banka ni pošiljatelj tovrstnih elektronskih sporočil. Vsem strankam oziroma prejemnikom tovrstnih elektronskih sporočil svetujemo, da povezave, pripete v tem sporočilu, ne odpirajo oziroma naj sporočilo izbrišejo," so zapisali.
Če je stranka podatke že posredovala, pa svetujejo, naj se blokira uporabo elektronskega bančništva s pomočjo bančnih strokovnjakov iz njihovega kontaktnega centra.
NLB je o dogodku obvestili tudi Nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT.
Komentiraj
Regional priporoča
Več kronike
NA ŠKOFIJAH PONOČI IZBRUHNIL VEČJI POŽAR: Ogenj uničil delavnico in avtomobile (FOTO)
M.U.
-
včeraj ob 12:55
TUDI ZOBNE ŠČETKE NISO VARNE PRED TATOVI: Čeh jih je ukradel v več trgovinah po Sloveniji
M.U.
-
včeraj ob 11:51
NAPAD NA NEVATIM: Kakšne posledice ima poškodba strateške letalske baze za Izrael? (FOTO)
U.G.
-
3.10.2024 ob 17:08
PREHITER TOVORNJAKAR POVZROČIL NESREČO NA BISTRIŠKEM: V trčenju poškodovan 66-letnik
T.K.
-
3.10.2024 ob 15:42
IZRAELCI UBILI ZNANEGA PALESTINSKEGA BORCA: V 24 urah so nevtralizirali tudi 60 članov Hezbolaha
U.G.
-
3.10.2024 ob 15:15
Več trendov
Novo iz Slovenije
BOŽIČNICA ZA VSE ENAKA: Odsotnost z dela ne sme biti razlog za nižje izplačilo
A.P.
-
včeraj ob 17:27
PRED NOVIMA MINISTROMA OBILICA IZZIVOV: Kandidata Logaj in Sajovic danes na zaslišanju
N.J.
-
3.10.2024 ob 08:34
v Intesi Sanpaolo Bank smo izjemno veseli, da se vse več naših komitentov odloča za poslovanje prek digitalnih kanalov. To tudi potrjuje, da je bila odločitev o uvedbi nove aplikacije, s katero lahko na daljavo opravite še več storitev, pravilna.
Naj vas ob tem prijazno opomnimo, da bo Banka IN s 4. 5. 2022 prenehala delovati. Vabimo vas, da si čim prej uredite prehod na novo spletno in mobilno banko.
ENOSTRANSKA DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Pišem vam kot državljan in komitent od leta 1982 banke Koper d.d. sedaj Intesa SanPaolo Bank v kateri sem vložil Pritožbo glede nameravane transformacije načina poslovanja in uporabe njihove spletne banke Banka-In in njihovega obvestila, da bo dostop do banke ukinjen in omogočen samo tistim, ki bodo uporabljali vstop v banko preko Pametnega telefona, pri tem pa ne nuditi tudi druge oblike izbire, ki so bile do sedaj običajne. To hkrati pomeni, da bomo morali za normalno poslovanje preko spletnega poslovanja oz.tako kot ga imenujejo Mobilna banka, kupiti in imeti Pametni telefon z naloženo aplikacijo, kar za marsikoga starejšega predstavlja finančni problem. Poleg vsega tega pa si zadeve enostransko zamišljajo, brez možnosti vpliva komitenta, da bi mu dali možnost, da se sam odloči, katero možnost poslovanja z banko bo izbral.
Ker gre za poslovanje s spletno banko cenovno ugodneje, pri plačilu s položnicami in drugimi posli, kot pri drugih oblikah poslovanja, to hkrati pomeni krepko povišanje stroškov poslovanja, kar bo glede na "enormno" višino provizij na njihovih okencih ali pošti, predstavljalo za mnoge velik problem. To pa hkrati pomeni, da sem kot komitent izgubil vse pridoblene pravice, ki sem jih imel do sedaj pri Banki-in, saj smo uporabljali trr.račune in plačilo položnic vsi družinski člani, sedaj bi pa morali na novo urejati vsa pooblastila in seveda po "diktatu" kupiti Pametne telefone za uporabo Mobilne banke-In.
Po svoje pa je sedaj po novem tudi možna opredelitev Civilne odgovornosti in bančne odgovornosti, ki lahko nastane pri vdoru v komitentov Pametni telefon, pri zlorabi osebnih podatkov, kraji podatkov in gesel ter morda celo kraji ali odtujitvi telefona,v tej fazi pade vse breme odgovornosti za uporabo Pametnega telefona na komitenta in potrošnika. To, da lahko pride do namestitve zlonamernih in vdorov v mobilne namrave dobro vedo v vladnem uradu SiCert, kjer nenehno opozarjajo na te nevarnosti.
Glede na navedeno sem poslal Pritožbo in korespondenco tudi na Zvezo potrošnikov, kjer zagovarjajo tudi pravico do izbire pri odločanju o digitalizaciji ter spletnih poslih z bankami v Sloveniji, obenem pa sem poslal tudi 31.03.2022 na Banko Slovenije d.d., od katere odgovor še čakam.
Prosim vas, da posredujete in zaščitite našo suverenost, pravico do uporabe storitev brez enostranske prisile bank, da moramo za uporabo storitev imeti Pametni telefon, ko smo imeli do sedaj tudi druge možnosti prenosnega čitalca, ki so nam ga dodelili preko banke...