POJASNILO INTESE SANPAOLO BANK GLEDE ZAPRTJA ENOT NA MARKOVCU IN V PIRANU: "Nič novega, spremenili smo poslovno strategijo" (VIDEO)

Koper

Včeraj smo poročali, da se konec aprila zapira poslovalnica banke Intesa Sanpaolo Bank na Markovcu in da poslovanje selijo na Pristaniško ulico 14 v Koper. Na Markovcu bo ostal le bankomat za dvig gotovine. Iz banke so nam danes odgovorili, da takšne odločitve pri njih niso nič novega, saj so v zadnjih letih spremenili poslovno strategijo.

Poslovalnica Intesa Sanpaolo Bank na Markovcu 

"Od sprejetja nove poslovne strategije, ki velja za začetek korenite poslovne preobrazbe banke, smo zaprli oziroma združili že več drugih poslovalnic z njim lokacijsko bližnjimi, večjimi poslovalnicami," pravijo v Intesa Sanpaolo Bank. Upad strank so zabeležili tudi na Markovcu, saj se je močno povečala uporaba spletnega in mobilnega bančništva, še posebej v času epidemije.

Poslovalnica na Markovcu stoji v pretežno blokovskem naselju, v neposredni bližini je dom za upokojence. Gre za generacijo strank, ki spletnega bančništva morda niso vešče v tolikšni meri kot mlajše generacije. "Pogosto podcenjujemo pripravljenost starejših za novosti. To potrjujejo tudi interni podatki o uporabnikih spletnega in mobilnega bančništva med starejšimi komitenti," pravijo v Intesa Sanpaolo, čeprav nas s konkretnimi številkami ob tem niso seznanili.

Poslovalnica v Piranu

"Poleg tega se mnogi starejši komitenti za pomoč obrnejo na svoje mlajše družinske člane. Za preprosta bančna opravila, kot je denimo plačilo položnic, pa je že vrsto let na voljo storitev trajnih nalogov," upravičujejo svojo poslovno strategijo zapiranja poslovalnic.

Na Markovcu bo ostal bankomat za dvig gotovine, kaj bodo s prostorom, ki bo ostal prazen, pa se v Intesa Sanpaolo še niso odločili.

Tako kot poslovalnica Markovec se konec aprila zapira tudi piranska poslovalnica, ki jo bodo združili z večjo poslovalnico v Luciji.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
zoran13 |  06 .04. 2022 ob  21: 20
ENOSTRANSKA DIGITALNA TRANSFORMACIJA - II.

Spoštovani,

dne 25.3.2022 smo na Banko Intesa Sanpaolo d.d. (v nadaljevanju: banka) prejeli vašo pritožbo, v kateri izražate nezadovoljstvo z novim načinom uporabe spletnega in mobilnega bančnega poslovanja.
Najprej se vam zahvaljujemo za posredovano sporočilo, ki ste nam ga zaupali kot naš dolgoletni komitent.

S spremembami, ki jih uvajamo v digitalnem bančništvu, sledimo novim potrebam naših strank, katerih pričakovanja po sodobnih bančnih storitvah so v skladu z razvojem potrošne elektronike in načini njihove uporabe. Po zadnjih podatkih Statističnega urada RS uporablja pametni telefon že več kot 80% vseh uporabnikov mobilnih telefonov, kar 93% gospodinjstev pa ima dostop do interneta. Tudi zato verjamemo, da je dostopnost vsakodnevnih bančnih storitev dobro pokrita in jih lahko njihovi uporabniki izvajajo v katerem koli delu dneva, ne glede na to, kje se nahajajo. Menimo, da so komitenti naše banke, ki so do sedaj redno uporabljali spletno Banko IN, vendarle dobro pripravljeni na prehod na novo spletno in mobilno banko. Tudi v prihodnje bodo komitenti lahko nemoteno uporabljali obe opciji (spletno in mobilno), vendar bodo za vstop v spletno banko potrebovali mobilno aplikacijo naloženo na pametnem telefonu namesto klasičnega generatorja enkratnega gesla (čitalca). Ta način preverjanja identitete uporabnika je tudi bolj varen in priročen.

Zavedamo se, da uvajanje novosti in sprememb v bančnem poslovanju lahko na začetku pri strankah povzroči negodovanje, vendar pa vemo tudi, da se sčasoma stranke privadijo na novosti in jih s pridom uporabljajo. Zagotavljamo vam, da želi naša banka biti med vodilnimi po kakovosti digitalnega bančništva. Slednje nam že priznavajo mnogi, med drugimi nas je neodvisna institucija E-laborat lani uvrstila v sam vrh med slovenskimi bankami po uporabniški izkušnji. Zato bomo veseli, če nam boste tudi v prihodnje dali priložnost, da se dokažemo pri izpolnjevanju vaših pričakovanj.

V zvezi z vašimi navedbami glede zaračunavanja storitve uporabe digitalnega bančništva, naj poudarimo, da se le-ta zaračunava v višini 1,07 EUR/mesečno. V primeru, da storitve zaradi kakršnihkoli razlogov ne boste želeli uporabljati več, boste svojo odločitev sporočili vaši skrbnici.

V upanju, da boste novosti, ki jih uvajamo, vendarle sprejeli z zanimanjem, vas lepo pozdravljamo.

Branka Tomić
Sektor za marketing in korporativno komuniciranje
Članica skupine Intesa Sanpaolo | Pristaniška ulica 14, 6502 Koper, Slovenija
intesasanpaolobank.si
zoran13 |  03 .04. 2022 ob  21: 36
ENOSTRANSKA DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Pritožba:
Spoštovani, pišem vam kot vaš dolgoletni komitent, saj sem od vsega začetka poslovanja leta 1982 s transakcijskim računom pri Banki Koper in sedaj pri Intesa San Paolo Bank, kjer do sedaj uspešno opravljam e-storitve storitve preko i-neta prenosnega čitalca, ki mi ga je dodelila banka. V zadnjem času pa dobivam razna sporočila, da kolikor ne bomo pristopili k novemu načinu potrjevanja identitete, in to SAMO preko pametnega telefona, spletne banke i-net ne bomo mogli več uporabljati, seveda odpira veliko vprašanj.
Omejitev dosedanje uporabe banke i-net predstavlja grobo kršitev zakonskih določil in še posebej obvestilo, da i-net banko ne bomo mogli več uporabljati od polovice aprila 2022.
To, da moram sedaj na vrat na nos kupovati nov pametni telefon, da bi zadostil pravici za uporabo i-net banke, pri tem pa NE PONUDITI DRUGIH MOŽNOSTI, se mi zdi, kršenje pravic potrošnika in uporabnika storitev, do katerih smo imeli že pridobljeno pravico vse do sedaj, saj smo za uporabo te storitve plačevali nadomestilo uporabe spletne banke i-net v višini 1,07€ mesečno.

INTESA SANPAOLO BANK

Spoštovani,
zaradi varnostnih zahtev Banke Slovenije in pogojev ISP d.d. se ukinja stara verzija aplikacije. Za nemoteno poslovanje potrebujete za aktivacijo nove pametno mobilno napravo.
Hvala za razumevanje in lepo pozdravljeni,
Tena Manc
bubobubo |  02 .04. 2022 ob  12: 44
tujce pa res boli, če bo upokojenec prikrajšan za njemu bližino poslovalnice
NorternLights |  02 .04. 2022 ob  06: 19
-7
Banka Intesa je se dalec najboljsa banka v Sloveniji. Prvič ne posluje z minusom..drugic je najbolj razširjena banka v EU in tretjic ne daje kreditov raznim Zidarjem, Jankovičem itd. z pojasnilom da ljudem ki so zajebali ze toliko ljudi oni ne dajejo kreditov!

Zdej pa si vsi nasportniki zdrkajte qurac!!

Žal zapirajo poslovalnice! Žal bojo najbolj nastradali starejši ljudje!
Mi itak nimamo vpliva na to tko da bv!
 |  01 .04. 2022 ob  19: 03
17
Banka Koper d.d. je bila eden temeljev primorskega gospodarstva in s ponosom smo bili njeni komitenti ter varčevalci. Toda volja politične oligarhije oziroma politične vrhuške je bil, da to ni dobro in da se mora poceni prodati. Žal so to sklenila tudi naša največja podjetja, njeni dolgoletni delničarji Istrabenz d.d., Intereuropa d.d. in Luka Koper d.d., ki so se preusmerili v druge za njih bolj donosne naložbe. Zaposleni na banki so mi med drugim povedali, da so bile v eni sami noči razprodane njihove delnice in da jih niti tam zaposleni niso mogli kupiti, ampak samo nekateri izmed njih. Banko Koper d.d. so tako razprodali in vsi tisti, ki so kasneje poceni prišli do njenih delnic, bodisi leta 2002 SanPaoloIMI ali sedaj v končni fazi Privredna Banka Zagreb so skupaj z banko poceni dobili ali kupili tudi vse vlagatelje, obstoječe komitente, varčevalce v vzajemne sklade, vlagatelje v pokojninske sklade, da o lastništvu in vinkulacijah nad nepremičninami niti ne govorimo. Vse to so odgovorni tudi dopustili, zato bo tudi o njih pisala zgodovina, da so nam pomagali odvzeli še tisto zadnje, kar nam je še ostalo, ponos in identiteto!
zoran13 |  01 .04. 2022 ob  18: 17
NEKOČ
td |  01 .04. 2022 ob  17: 18
17
Tako je, ko ti je tujec lastnik, potem ko so domače barabe prodale tujcem v Yu ustvarjeno top banko iz nič. Pa še nešteto drugih znanih firm, Elan, Fructal, Mura, ....