Včeraj smo poročali, da se konec aprila zapira poslovalnica banke Intesa Sanpaolo Bank na Markovcu in da poslovanje selijo na Pristaniško ulico 14 v Koper. Na Markovcu bo ostal le bankomat za dvig gotovine. Iz banke so nam danes odgovorili, da takšne odločitve pri njih niso nič novega, saj so v zadnjih letih spremenili poslovno strategijo.
POJASNILO INTESE SANPAOLO BANK GLEDE ZAPRTJA ENOT NA MARKOVCU IN V PIRANU: "Nič novega, spremenili smo poslovno strategijo" (VIDEO)
Koper
Poslovalnica Intesa Sanpaolo Bank na Markovcu
"Od sprejetja nove poslovne strategije, ki velja za začetek korenite poslovne preobrazbe banke, smo zaprli oziroma združili že več drugih poslovalnic z njim lokacijsko bližnjimi, večjimi poslovalnicami," pravijo v Intesa Sanpaolo Bank. Upad strank so zabeležili tudi na Markovcu, saj se je močno povečala uporaba spletnega in mobilnega bančništva, še posebej v času epidemije.
Poslovalnica na Markovcu stoji v pretežno blokovskem naselju, v neposredni bližini je dom za upokojence. Gre za generacijo strank, ki spletnega bančništva morda niso vešče v tolikšni meri kot mlajše generacije. "Pogosto podcenjujemo pripravljenost starejših za novosti. To potrjujejo tudi interni podatki o uporabnikih spletnega in mobilnega bančništva med starejšimi komitenti," pravijo v Intesa Sanpaolo, čeprav nas s konkretnimi številkami ob tem niso seznanili.
Poslovalnica v Piranu
"Poleg tega se mnogi starejši komitenti za pomoč obrnejo na svoje mlajše družinske člane. Za preprosta bančna opravila, kot je denimo plačilo položnic, pa je že vrsto let na voljo storitev trajnih nalogov," upravičujejo svojo poslovno strategijo zapiranja poslovalnic.
Na Markovcu bo ostal bankomat za dvig gotovine, kaj bodo s prostorom, ki bo ostal prazen, pa se v Intesa Sanpaolo še niso odločili.
Tako kot poslovalnica Markovec se konec aprila zapira tudi piranska poslovalnica, ki jo bodo združili z večjo poslovalnico v Luciji.
Komentiraj
Pritožba:
Spoštovani, pišem vam kot vaš dolgoletni komitent, saj sem od vsega začetka poslovanja leta 1982 s transakcijskim računom pri Banki Koper in sedaj pri Intesa San Paolo Bank, kjer do sedaj uspešno opravljam e-storitve storitve preko i-neta prenosnega čitalca, ki mi ga je dodelila banka. V zadnjem času pa dobivam razna sporočila, da kolikor ne bomo pristopili k novemu načinu potrjevanja identitete, in to SAMO preko pametnega telefona, spletne banke i-net ne bomo mogli več uporabljati, seveda odpira veliko vprašanj.
Omejitev dosedanje uporabe banke i-net predstavlja grobo kršitev zakonskih določil in še posebej obvestilo, da i-net banko ne bomo mogli več uporabljati od polovice aprila 2022.
To, da moram sedaj na vrat na nos kupovati nov pametni telefon, da bi zadostil pravici za uporabo i-net banke, pri tem pa NE PONUDITI DRUGIH MOŽNOSTI, se mi zdi, kršenje pravic potrošnika in uporabnika storitev, do katerih smo imeli že pridobljeno pravico vse do sedaj, saj smo za uporabo te storitve plačevali nadomestilo uporabe spletne banke i-net v višini 1,07€ mesečno.
INTESA SANPAOLO BANK
Spoštovani,
zaradi varnostnih zahtev Banke Slovenije in pogojev ISP d.d. se ukinja stara verzija aplikacije. Za nemoteno poslovanje potrebujete za aktivacijo nove pametno mobilno napravo.
Hvala za razumevanje in lepo pozdravljeni,
Tena Manc
Zdej pa si vsi nasportniki zdrkajte qurac!!
Žal zapirajo poslovalnice! Žal bojo najbolj nastradali starejši ljudje!
Mi itak nimamo vpliva na to tko da bv!
Spoštovani,
dne 25.3.2022 smo na Banko Intesa Sanpaolo d.d. (v nadaljevanju: banka) prejeli vašo pritožbo, v kateri izražate nezadovoljstvo z novim načinom uporabe spletnega in mobilnega bančnega poslovanja.
Najprej se vam zahvaljujemo za posredovano sporočilo, ki ste nam ga zaupali kot naš dolgoletni komitent.
S spremembami, ki jih uvajamo v digitalnem bančništvu, sledimo novim potrebam naših strank, katerih pričakovanja po sodobnih bančnih storitvah so v skladu z razvojem potrošne elektronike in načini njihove uporabe. Po zadnjih podatkih Statističnega urada RS uporablja pametni telefon že več kot 80% vseh uporabnikov mobilnih telefonov, kar 93% gospodinjstev pa ima dostop do interneta. Tudi zato verjamemo, da je dostopnost vsakodnevnih bančnih storitev dobro pokrita in jih lahko njihovi uporabniki izvajajo v katerem koli delu dneva, ne glede na to, kje se nahajajo. Menimo, da so komitenti naše banke, ki so do sedaj redno uporabljali spletno Banko IN, vendarle dobro pripravljeni na prehod na novo spletno in mobilno banko. Tudi v prihodnje bodo komitenti lahko nemoteno uporabljali obe opciji (spletno in mobilno), vendar bodo za vstop v spletno banko potrebovali mobilno aplikacijo naloženo na pametnem telefonu namesto klasičnega generatorja enkratnega gesla (čitalca). Ta način preverjanja identitete uporabnika je tudi bolj varen in priročen.
Zavedamo se, da uvajanje novosti in sprememb v bančnem poslovanju lahko na začetku pri strankah povzroči negodovanje, vendar pa vemo tudi, da se sčasoma stranke privadijo na novosti in jih s pridom uporabljajo. Zagotavljamo vam, da želi naša banka biti med vodilnimi po kakovosti digitalnega bančništva. Slednje nam že priznavajo mnogi, med drugimi nas je neodvisna institucija E-laborat lani uvrstila v sam vrh med slovenskimi bankami po uporabniški izkušnji. Zato bomo veseli, če nam boste tudi v prihodnje dali priložnost, da se dokažemo pri izpolnjevanju vaših pričakovanj.
V zvezi z vašimi navedbami glede zaračunavanja storitve uporabe digitalnega bančništva, naj poudarimo, da se le-ta zaračunava v višini 1,07 EUR/mesečno. V primeru, da storitve zaradi kakršnihkoli razlogov ne boste želeli uporabljati več, boste svojo odločitev sporočili vaši skrbnici.
V upanju, da boste novosti, ki jih uvajamo, vendarle sprejeli z zanimanjem, vas lepo pozdravljamo.
Branka Tomić
Sektor za marketing in korporativno komuniciranje
Članica skupine Intesa Sanpaolo | Pristaniška ulica 14, 6502 Koper, Slovenija
intesasanpaolobank.si