Na nekdanjem mejnem prehodu Krvavi Potok – Pesek čaka policist tovornjake podjetja Mahne in Carpinus, jih kaznuje, nato morajo obrniti in se odpeljati v Italijo do 25 km oddaljenih Fernetičev. Županja Saša Likavec Svetelšek opozarja, da italijanski policist krši mednarodni dogovor, na tržaški prefekturi pa zadeve ne komentirajo, poroča Primorski dnevnik.
POLICIST V KRVAVEM POTOKU MIMO DOGOVORA MED DRŽAVAMA: Šoferjem piše kazni, zasegel je tovornjak
Kronika
Kot so za Primorski dnevnik povedali pri podjetju Mahne, so morali plačati že najmanj deset kazni. Maja letos jim je policist celo zasegel tovornjak, ki so ga dobili nazaj proti plačilu 1.100 evrov. Podjetji Mahne in Carpinus se ukvarjata z dobavo lesa na italijansko tržišče in imata sedeža tik ob meji.
Težave so se začele junija 2017, ko je Italija prepovedala tovorni promet od mejnega prehoda Krvavi Potok do Bazovice, Slovenija pa ga je na Kozini preusmerila na avtocesto in proti mejnemu prehodu Fernetiči. Nekaj dni prej je bil sklenjen dogovor, da velja izjema za lokalni tovorni promet za prevoznike iz Hrpelj, Kozine in drugih vasi ob meji.
In čeprav so bile postavljene dodatne prometne oznake, so italijanski policisti kmalu po uveljavitvi prepovedi pričeli s kaznovanjem in preganjanjem prevoznikov. Večina se je zato odločila, da bo raje vozila čez Fernetiče, Mahnetovi in Carpinusovi tovornjaki pa grejo na pot tako rekoč z meje.
Prevozniki so se obrnili na italijanskega upravljavca državni cest Anas, ki je decembra lani izdal dodatno potrdilo o dovoljenju, postavili so še dopolnilno prometno oznako "dovoljeno za Krvavi potok" in od takrat večina italijanskih policistov ne dela več težav, razen enega.