Vzpostavitev učinkovitejšega promocijskega nastopa ponudnikov Slovenske Istre bi omogočila povečanje prepoznavnosti območja in vključenih deležnikov. Operacija PROMO ISTRA je namenjena ravno temu. Predmet operacije je tako vključitev deležnikov iz različnih sektorjev v celovit program, ki bo aktiviral postavitev strategije in standardov promocije z zasledovanjem inovativnih trendov in večje prepoznavnosti lokalnega okolja tako znotraj slovenskega okvira, kakor tudi širše. Po dveh uspešno izpeljanih izobraževanjih na omenjeno temo, PROMO ISTRA z delavnicami nadaljuje.
'PROMO ISTRA' NADALJUJE Z DELAVNICAMI: Ponovno vas čakajo praktične in uporabne vsebine
Koper
Tretja delavnica, ki bo potekala 15. septembra, s pričetkom ob 9.30, je namenjena pregledu različnih primerov spletnih mest z različnimi uporabniškimi izkušnjami. Na tej delavnici bodo udeleženci spoznavali, zakaj kljub postavitvi oglasa in izbiri primernih ključnih besed, včasih še vedno ne pride do želenega nakupa ponujenih izdelkov, kar se z drugimi besedami imenuje slaba uporabniška izkušnja. Udeleženci se bodo na delavnici naučili, kako se izogniti slabi uporabniški izkušnji oziroma kako jo neprimerno izboljšati, da bo oglas prinašal želene prodajne rezultate.
Na četrti delavnici pa se bodo udeleženci naučili, kako s pomočjo Google Analitike spremljajo, od kje prihajajo njihovi spletni uporabniki, koliko časa posamezni uporabnik preživi na njihovi spletni strani, kateri vir pripelje najboljše uporabniki ter kako lahko sledijo konverzijam na spletnem mestu. Izobraževanje je datirano na 16. september. Ob 9.30 vabljeni v prostore NGN Medie d.o.o. v Kopru (Ul. 15. maja 10b). Zainteresirani se lahko za več informacij obrnete na e-naslov: miha@ngn.si ali na telefonsko številko 040 545 288 (Blaž).
"Znanje je moč." Francis Bacon