V okviru projekta PROMO ISTRA je bil objavljen natečaj Slovenska Istra, ki je naslavljal ponudnike najboljših podjetniških projektov in produktov na območju LAS Istre. Natečaj se je zaključil z zadnjim avgustovskim dnem, takoj zatem pa se je sestala petčlanska strokovna komisija, ki je pregledala in ocenila prejete prijave na natečaj. Izbranih je bilo 10 najboljših predlagateljev, med njimi agencija za posebna doživetja IstraTerra d.o.o. - so.p. S čim je prepričala komisijo?
'TARTUFI: LOV & KUHANJE & DEGUSTACIJA': En izmed 10 izbrancev natečaja Slovenska Istra
Koper
IstraTerra je družbeno odgovorna lokalna turistična agencija, ki skozi doživetja istrske naravne in kulturne dediščine povezuje lokalne ponudnike. Z izpolnjevanjem njihovih standardov kakovosti gostom zagotavljajo varen nakup ter priložnost za pristno in aktivno spoznavanje lokalnega okolja. S ponudniki dolgoročno soustvarjajo model pravične delitve na trgu, dvigujejo kakovost turistične ponudbe.
V nadaljevanju sledi predstavitev bistva njihovega podjetniškega produkta, s katerim so prepričali petčlansko komisijo.
Istrski tartuf je izjemno cenjen v kulinaričnem svetu, vseeno ali prav zato pri marsikom vzbuja "strahospoštovanje". Tradicija nabiranja tartufov je v Istri dolga ca. 100 let, okoli tartufa se je v tem času spletla tančica skrivnosti. Produkt 'Tartufi: lov & kuhanje & degustacija' omogoča večplastno doživetje: od same prezentacije lova do kuhanja tipične istrske jedi fuži s tartufi in same degustacije te izjemne gastronomske posebnosti Istre. Ob tem udeleženci zvedo takorekoč vse o tartufih, hkrati pa spoznajo tudi različne mite, odstirajo se tančice skrivnosti. Gost dobi praktično informacijo o sami pripravi tipične jedi (recepturo z demonstracijo) in napotke, kako prepoznati jed, ki je pripravljena s pravim istrskim tartufom, saj različni pristopi priprave z zgolj aromatiziranimi olji predstavljajo degradacijo pravega tartufa.
Značilnosti produkta vključujejo originalnost in inovativnost, izvedljivost in uporabnost, finančno izvedljivost, tržno pozicioniranje in trajnostni vidik.
- Originalnost in inovativnost: gost doživi prikaz lova in druženje z lokalnimi prebivalci. V tem produkt odstopa od klasične ponudbe lova na tartufe, kot ga poznamo, ko je izveden zgolj lov, degustacija pa pomeni le servirano jed v restavraciji (brez demonstracije kuhanja in druženja).
- Izvedljivost in uporabnost: aktivnost je mogoče organizirati kjerkoli, kjer obstajajo pogoji za rast tartufov – kar pomeni veliko fleksibilnost produkta. Kot se lahko seli lov, se lahko tudi demonstracija kuhanja (v vsakem apartmaju z možnostjo kuhanja, kjer biva gost)
Našli smo jih! #lovnatartufe #trufflehunting #istria https://istraterra.com/izdelek/posebna-ponudba-tartufi-lov-kuhanje-pokusina/
Objavil/a IstraTerra dne Sreda, 22. junij 2022
- Finančna izvedljivost: produkt je namenjen individualnim gostom, saj sta za finančno pokritje potrebna že samo dva udeleženca, kar je posebnost v ponudbi doživetij, ki so običajno finančno vzdržna šele pri večjem številu udeležencev oz. za skupine.
- Tržno pozicioniranje: produkt je namenjen zahtevnejšim gostom, »raziskovalcem«, domačim in tujim in ga je mogoče izvajati skozi celo leto.
- Trajnostni vidik: produkt vključuje lokalne surovine, lokalnih ponudnikov, in promovira Istro kot deželo tartufa. Je edukativne narave.