Pandemija covida-19 povzroča težave v dobavnih verigah po vsem svetu, nov udarec pa je prizadela japonskim ljubiteljem hitre prehrane. Zaradi manjšega uvoza krompirja je bila veriga restavracij s hitro prehrano McDonalds v deželi vzhajajočega sonca namreč prisiljena omejiti prodajo ocvrtega krompirčka.
MCDONALDS OMEJUJE PRODAJO OCVRTEGA KROMPIRČKA: Na voljo bo le majhna porcija
Svet
Od petka dalje bo za en teden obiskovalcem McDonaldsovih japonskih restavracij tako na voljo le majhna porcija ocvrtega krompirčka. Gre za odgovor na omejene dobave krompirja, so odločitev pojasnili pri ameriški verigi s hitro prehrano.
Poleg pandemije covida-19 na uvoz krompirja na Japonsko vplivajo tudi poplave v Kanadi, je poročala francoska tiskovna agencija AFP. "Zaradi obsežnih poplav v bližini pristanišča v Vancouvru in krize v svetovni dobavni verigi, ki jo je povzročila pandemija, prihaja do zamud pri dobavi krompirja," je podjetje zapisalo v torkovi izjavi za javnost.
Omejitve prihajajo v času prihajajočih božično-novoletnih praznikov, ko svoja vrata zapirajo šole in pisarne. Omejitev bo tako v veljavi tudi na božični dan, kjer je na Japonskem tradicionalno v ospredju McDonaldsov tekmec Kentukcy Fried Chicken (KFC).
KFC je postal pomemben del praznovanja božiča na Japonskem leta 1974, ko je takratni vodja prve KFC restavracije na Japonskem Takeshi Okawara v sanjah dobil zamisel za "sodček zabave", ki bi ga strankam ponujali za božič. Okawara je zamisel dobil po tem, ko je zasledil pogovor dveh tujcev, ki sta se pogovarjala o tem, kako zelo pogrešata božičnega purana.
Presodil je, da bi bil lahko piščanec solidno nadomestilo za purana, KFC pa se je odločil promocijsko kampanjo izvesti na državni ravni pod imenom Kentucky za božič. Poteza se je med Japonci hitro prijela, Okawara pa je med letoma 1984 in 2002 vodil japonsko podružnico KFC kot predsednik in izvršni direktor, navaja britanski BBC.