Virtualno tržišče prihodnosti. Tako se imenuje BMW-jev projekt, na katerem pospešeno delajo in ga znajo kmalu pričeti vgrajevati tudi v serijske modele. Sistem bi lastniku vozila prenašal alternative parkiranja, med drugim tudi reklamna sporočila in celo prodajne akcije.
BMW avtomobili bodo lahko sporočali cene izdelkov in storitev
Avtomoto
Sistem je za zdaj še v testni fazi, kaj kmalu pa bi lahko iz proizvodnih trakov prišli tudi že prvi serijski primerki s tovrstnim sistemom reklamiranja. Kritiki pa že opozarjajo, da lahko tovrstni sistem in z njim reklamiranje hitro postane moteče, kot je to primer na internetu.
BMW pospešeno razvija sistem na osnovi aktualnega iDrive sistema, ki bi lahko na podlagi začrtane poti – navigacije vozniku posredoval razno razna reklamna sporočila. Projekt nosi ime virtualno tržišče prihodnosti, sistem pa naj bi vozniku v realnem času na poti posredoval informacije o dostopnih cenah parkiranja v bližini končne destinacije in podobno.
Veliko lahko hitro postane preveč
Sistem pa bi lahko hitro postal tudi način trženja določenih izdelkov podjetij in storitev, saj bi lahko na določeni poti reklamirali razno razne zadeve. Tako bi vam lahko sistem sporočal tudi kje in za kakšno ceno lahko dobite cenejše hlače ali obutev, do tega po kakšni ceni si lahko v bližnjih lokalih privoščite kavico ali recimo prenočite. Možnosti je seveda veliko, s tem pa tudi možnosti, da sistem (zaradi prekomernega števila tovrstnih reklam) postane moteč za voznika in ostale potnike. To že postaja vedno večji problem na internetu.
Sistem Bavarci trenutno testirajo na prototipu, vgrajenem v model serije 7, odgovorni pa vprašanja o vsiljivem načinu oglaševanja zavračajo, saj naj bi voznik imel možnost filtrirati, kakšne informacije želi sprejemati, po možnosti pa to funkcijo tudi izključiti.