V maju je koprska banka Intesa Sanpaolo prešla na novo spletno banko, v katero se ne da več prijaviti s čitalcem kartic, ampak le prek pametnega telefona. To je po naših informacijah med nekaterimi njihovimi komitenti povzročilo precej nejevolje, pojavilo se je tudi vprašanje, ali ni storitev diskriminatorna do starejših ljudi, ali vsaj tistih, ki pametnega telefona nimajo. "Zavedamo se, da uvajanje novosti in sprememb v bančnem poslovanju lahko na začetku pri strankah povzroči negodovanje, vendar pa vemo tudi, da se sčasoma stranke privadijo na novosti in jih s pridom uporabljajo," odgovarjajo v banki.
INTESA SANPAOLO NADALJUJE Z DISKRIMINACIJO STAREJŠIH? V spletno banko le še s pametnim telefonom, nekateri komitenti besni
Koper
Za vstop v spletno banko komitenti banke Intesa Sanpaolo odslej potrebujejo mobilno aplikacijo, naloženo na pametnem telefonu. Ta je nadomestila klasični generator enkratnega gesla (čitalec). "Ta način preverjanja identitete uporabnika je dosti bolj priročen in varen hkrati," ob tem pravijo na banki. Po novem je za vstop v spletno banko sicer potrebno prisloniti prst na pametni telefon ali pa slednjega postaviti pred svoj obraz, pri čitalcu pa je bilo treba vsakič večkrat tipkati in prepisovati številke, ki so se nam prikazovale na zaslonu, pojasnjujejo.
"S spremembami, ki jih uvajamo, sledimo novim potrebam naših strank, katerih pričakovanja po sodobnih bančnih storitvah so v skladu z razvojem potrošne elektronike in načini njihove uporabe," na naše vprašanje, kako odgovarjajo na očitke nezadovoljnih komitentov, pravijo na Intesi, kjer dodajajo, da po zadnjih raziskavah statističnega urada pametni telefon uporablja že več kot 80 odstkov vseh uporabnikov mobilnih telefonov, medtem ko ima 93 odstotkov gospodinjstev dostop do interneta. "Tudi zato verjamemo, da je dostopnost vsakodnevnih bančnih storitev dobro pokrita prek vseh kanalov, in jih lahko njihovi uporabniki izvajajo v katerem koli delu dneva, ne glede na to, kje se nahajajo," pravijo na banki.
Kaj sledi po zaprtju poslovalnice na Markovcu?
Prenovljeni spletna in mobilna banka, ki sta po mnenju nekaterih precej bolj zapleteni od prejšnjih različic, je sicer zadnja v nizu sprememb, ki so jih uvedli v Intesi. Potem ko so zaprli svojo poslovalnico v Piranu, je enako usodo dočakala tista na Markovcu, v katero so zahajali predvsem starejši občani. Kot smo izvedeli, so bili zaposleni v enoti Markovec prerazporejeni v poslovalnico Koper oziroma v druge bližnje enote banke. "Glede prihodnosti poslovnih prostorov na Markovcu, ki so sicer v lasti banke, ni še sprejeta odločitev," pa o sami poslovalnici odgovarjajo na banki.
Komentiraj
ja saj razmišljam. Res da se mi prav ne ljubi zdej spet neki jovo na novo ampak so se mi pa res že totalno zamerli. Zakaj bi moral bit človek lojalen do svoje banke sej to ni več Banka Koper s katero smo bli navezani. Zdej še na Markovcu ukinjajo poslovalnico ma dej njim se hebe za nas Koprčane in Primorce njim je važna Ljubljana. Forešti.
Nepregledno, nefunkcionalno. Proti stari banki IN je to sedaj milo rečeno zanič.
Ce zamujas kam potrpi malo in poslusaj kaj ima za povedat