NESTLE OPUŠČA DVE TOVARNI V NEMČIJI: Sindikat meni, da gre za "pohlep po dobičku na račun zaposlenih"

Svet

Švicarsko prehrambeno podjetje Nestle je pod pritiskom visokih stroškov, zato zapira eno od svojih tovarn v Nemčiji, drugo pa naj bi prodalo. Gre za približno 230 zaposlenih. Ukrep bo vplival na proizvodnjo izdelkov blagovnih znamk Maggi in Thomy. Kot so pojasnili, so vse večja cenovna občutljivost potrošnikov in naraščajoči stroški v zadnjih letih pripeljali do presežnih zmogljivosti. 

Obrat v kraju Neuss pri Düsseldorfu v nemški zvezni deželi Severno Porenje-Vestfalija naj bi zaprli sredi leta 2026, tovarno v kraju Conow v zvezni deželi Mecklenburg-Predpomorjansko pa prodali, so pred dnevi v Frankfurtu sporočili iz družbe. O možnih rešitvah se bodo pogovorili skupaj s svetom delavcev, med njimi so omenili tudi možnost nadaljnjega usposabljanja delavcev in delne upokojitve.

V tovarni v Neussu, ki zaposluje približno 145 ljudi, Nestle med drugim proizvaja jedilno olje, majonezo in gorčico znamke Thomy v steklenicah, plastenkah ter tubah. Za polnjenje olja iščejo zunanjega izvajalca, proizvodnjo steklenic in plastenk pa naj bi preselili v druge evropske države. Proizvodnjo tub za gorčico in majonezo nameravajo preseliti na lokacijo v bližini nemškega Münstra. S tem bodo tam ustvarili 30 delovnih mest, ki jih bodo ponudili zaposlenim iz obrata v Neussu.

Po navedbah vodstva Nestleja naj bi se proizvodnja v tovarni v Conowu, ki zaposluje okoli 80 ljudi in jo nameravajo prodati, končala v začetku leta 2026. Proizvodnjo izdelkov znamke Maggi bodo preselili v druge evropske države. Trenutno potekajo pogovori z drugim nemškim podjetjem za prevzem lokacije.

@Nestlé wirbt auf seiner Homepage mit dem Slogan #UnterwegsNachBesser ???? Das gilt dann wohl nicht für die Beschäftigten...

Objavil/a NGG Gewerkschaft Nahrung-Genuss-Gaststätten dne Četrtek, 20. marec 2025

V sindikatu zaposlenih v prehrambeni industriji in gostinstvu NGG so Nestlejevo odločitev obsodili. "Zaprtje se izvaja z namenom nadaljnjega povečevanja dobičkonosnosti, torej iz čistega pohlepa po dobičku na račun zaposlenih," je po navedbah dpa povedal vodja NGG Guido Zeitler.

Švicarski koncern v Nemčiji zaposluje približno 6700 ljudi in je tako kot drugi proizvajalci potrošniškega blaga v zadnjih letih zvišal cene, da bi breme povečanih stroškov surovin prenesel na kupce. Toda zaradi inflacije se potrošniki vedno bolj obračajo k cenejšim trgovskim znamkam.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija