Južnokorejski tehnološki velikan Samsung se je opravičil kitajskim uporabnikom, potem ko je kitajska državna televizija predvajala enoinpolurno oddajo, v kateri je podrobno obravnavala napake na njegovih pametnih telefonih Galaxy S3 in Note2. Podobno se je bil zaradi napak pri storitvah pred meseci primoran opravičiti tudi Apple.
Samsung se je opravičil kitajskim potrošnikom
Svet
"Uporabnikom se iskreno opravičujemo za nevšečnosti, ki so posledica težav v našem upravljanju," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP podjetje zapisalo v izjavi za javnost.
Samsung je kitajskim uporabnikom, katerim so se telefoni pokvarili, ponudil možnost brezplačnega popravila, tistim, ki so že plačali popravilo, pa bo povrnil stroške. "Za dolgoletno podporo se svojim uporabnikom iskreno zahvaljujemo," so še zapisali v Samsungu, ki je s svojimi telefoni najbolj priljubljena znamka pametnih telefonov na Kitajskem.
Na tnalu je bil tudi Apple
Podobne kritike kot proti Samsungu je kitajska državna televizija v začetku leta usmerila tudi proti ameriškemu tehnološkemu velikanu Applu, ki ga je obtožila "arogance brez primere". Applu so očitali dvojne standarde, med drugim v zvezi s storitvami za potrošnike in politiko garancij, nekateri mediji pa so takrat celo pozvali k bojkotu izdelkov ameriškega podjetja.
Kritike so ponehale šele potem, ko se je opravičil prvi mož Appla Tim Cook. "Spoznali smo, da je bilo med procesom premalo zunanje komunikacije, zaradi česar je v zunanjem svetu prišlo do ocene, da je Apple aroganten in ga ne zanimajo odzivi potrošnikov," je aprila dejal Cook in takrat dodal, se morajo v družbi še veliko naučiti, da bodo lahko ustrezno poslovali in komunicirali na Kitajskem.