240 DNI ZAPOR OD KOZINE DO ČRNEGA KALA: Do novembra bo na tem odseku avtoceste pestro

Slovenija

S prihodom pomladi so se na številnih odsedkih slovenskega avtocestnega križa pričela razna dela, s tem pa tudi zapore. Ta teden so se na več odsekih začela dela na primorski avtocesti med razcepom Sermin in predorom Kastelec, v smeri proti Ljubljani, kjer promet občasno poteka po enem pasu. So nas pa bralci opozorili, da delna zapora zaradi del poteka tudi na odseku od Kozine do predora Kastelec proti Kopru, o čemer pa Dars ni nič obvestil javnosti, prav tako nobene informacije ni bilo možno zaslediti na portalu Promet.si. Kaj o tem pravijo na Darsu?

Na Darsu so nam povedali, da je njihovo podjetje jeseni 2024 sklenilo pogodbo z izvajalcem del – podjetjem Kolektor CPG d. o. o. ter partnerjema CPK d. d. in GP Krk d. d. – za obnovo odseka Kozina–Črni Kal ter počivališča Ravne.

"Postavitev delne zapore, ki je potrebna za izvedbo del, se je zaključila danes. Celotna obnova bo trajala 240 dni, kar pomeni, da bodo dela končana sredi novembra. Izvajala se bodo v več fazah, kar pomeni različne prometne ureditve. V drugi fazi, po dokončanju del v srednjem ločilnem pasu, bo promet preusmerjen na eno polovico avtoceste, kjer bo potekal po štirih zoženih pasovih – dveh v vsako smer," so pojasnili.

Na vprašanje, zakaj javnost ni bila predhodno obveščena oziroma zakaj informacij ni bilo na portalu Promet.si, so pristojni pojasnili, da so obvestilo o pripravljalnih delih sicer prejeli pravočasno, a je bila izvedba odvisna od vremenskih razmer: "Zaradi dežja so dela za vzpostavitev delovne zapore zaključili šele med 18. in 19. marcem. Informacija o zapori je bila nato objavljena na portalu Promet.si."

Ker so v zadnjem času potekala tudi druga dela na primorski avtocesti, so številni vozniki menili, da so ta povezana. Na Darsu so pojasnili, da ta zapora ni povezana z delom na več odsekih med Serminom in predorom Kastelec v smeri proti Ljubljani.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
zoran13 |  21 .03. 2025 ob  18: 00
Namesto, da bi upravljalci poskrbeli za večjo pretočnost prometa in zadovoljstvo državljanov, nas nenehoma spravljajo v nevarnost, da ne govorimo o zelo zgoščenem prometu tovornjakov po voznem pasu, ki je bil prvotno namenjen osebnim vozilom. Ko se vozi proti Ljubljano, posebej pa v bližini Unca, so tam nepretrgana kolona tovornjakov, ki okupirajo našo celotno avtocesto. Posebej tudi zato, ker je naše pretirano potrošništvo, prispevalo k enormnemu povečanju tranzita skozi Slovenijo in okoliške države. Tovornjaki med seboj vozijo na prekratkih razdaljah, tako, da se z osebnim avtomobilom iz prehitevalnega pasu, zelo težko premakneš na vozni pas, ne da bi tvegal trčenje. Da ob tem niti ne govorimo o prehitevanjih kamionov, saj bi naj bilo to prepovedano, pa velikokrat povzročajo še večji kaos po avtocesti. V teh 33 letih našega obstoja smo v teh letih, resnično dosegli "podenj", saj so to razmere, ki ne vodijo v normalizacijo ampak še večji kaos, tako, na upravljalskem področju, na finančnem področju in posebej vse za tako stanje odgovorne. Posebej zato, ker sploh plačujemo vinjete, samo zato, da pridno in strumno stojimo po celotnem avtocestnem omrežju. Namesto, da bi na hiter in učinkovit način rešili tretji pas in posodobili avtocestno omrežje, vse do Hrvaške, mi stojimo v kolonah in se celotno poletje cijazimo od Portoroža do Kopra toliko časa, kot se vozimo od Kopra do Ljubljane. Skratka, naš tako opevan razvoj se je ustavil, na tak način, da so ogrožene normalne vrednote in pravice v normalnih in razvitih družbah, namesto tega, pa nam prinašajo samo razburjanja, zamude in nenehno čakanje na Godota, ki ga ni in ga na tak način tudi ne bo. Pa vsi odgovorni za takšno stanje v družbi, nenehoma govorijo, da delajo v korist naroda in državljanov. Z višjimi cenami, z nenehnimi aneksi, z nenehnimi podražitvami, z nenehnimi razburjenji, predvsem pa z neučinkovitostjo, s korupcijo, ki je pri nas dosegla zelo velike razsežnosti, kar pomeni, da nadzorne institucije sploh ne delujejo, ali pa nočejo delovati...
vseved |  21 .03. 2025 ob  09: 05
-7
Nič kaj presenetljivega .Dela na cesti so povsod, v Italiji,Avstriji,Nemčiji, celo na Hrvaškem.
hribi |  21 .03. 2025 ob  08: 22
32
Ampak ta Slovenije je res banana država. DARS rabi 8 mesecev za popravilo ograje in eno majhno počivališče. Kitajci bi v tem času naredili novo AC Kozina- Jelšane.