Djokovič postal ambasador znamke Peugeot

Avtomoto

Peugeot je sklenil dogovor o sodelovanju s teniško zvezdo, Novakom Djokovićem, ki je s tem postal ambasador te avtomobilske znamke. S to potezo želijo predvsem okrepiti pozicijo na kitajskem trgu, kjer je srbski tenisač zelo priljubljen.

Peugeot je s svetovno ikono tenisa in trenutnim drugo rangiranim igralcem na svetu Novakom Djokovićem sklenil dogovor o sponzorstvu, s čimer Djokovič postaja ambasador te avtomobilske znamke. S tem partnerstvom je Peugeot potrdil in ojačal svojo strategijo na področju tenisa, in to istega leta kot praznuje 30. obletnico partnerstva z Roland Garrosom, odprtim prvenstvom Francije. S to potezo računajo predvsem na krepitev pozicije na kitajskem trgu, kjer je Djokovič zelo priljubljen.

Novak Djoković, ki bo v prihodnje na vseh turnirjih, ki se jih bo udeležil, na levem rokavu nosil logo znamke Peugeot, je ob tem izjavil: ”Zelo sem vesel, da bom lahko zastopal veliko francosko znamko avtomobilov, ki jo poznajo po celem svetu in ima več kot 200 let industrijske zgodovine. V mojih očeh Peugeot pooseblja francosko eleganco, prefinjenost in nekakšen izraz umetnosti do življenja.