"NE BOM VAM RAZVIL RDEČE PREPROGE": Vozniku avtobusa v Luciji 'popustili živci', potniki šokirani!

Piran

Bilo je deževno ponedeljkovo jutro, ob 6.35, ko se je majhna skupina potnikov zbrala pod nadstreškom na peronu v TPC Lucija, kjer je čakala na avtobus proti Ljubljani. Med njimi je bil tudi eden izmed potnikov, ki si je želel le mirno potovati, a se je izkazalo, da bo jutro vse prej kot običajno.

Fotografija je simbolična.

Ko je avtobus prispel, je naš sogovornik stopil k sprednjim vratom, a voznik ni odprl. Namesto tega je takoj odpeljal vzratno in nato nadaljeval pot, ne da bi upošteval potnike, ki so mu mahali in kričali. "Morali smo teči za njim, dvigovati roke, kričati, da nas je sploh opazil," je povedal.

Napetost je naraščala, ko se je voznik sprl z enem izmed čakajočih potnikov, ker ga je ta vprašal, zakaj ni odprl vrat. "Mislil sem, da ga bo udaril. Celo s sedeža je vstal in šel za njim. Ko je šofer povedal, da nam ne bo razvil rdeče preproge, sem tudi jaz pritrdil, da ima ta potnik prav, da se sploh ni ustavil in ni odprl vrat. Takrat se je spravil tudi name, ugasnil avtobus in rekel, naj se spravim dol in naj bom tiho."

Kljub neprijetnemu dogajanju je potnik izrazil razumevanje za možne slabe dneve, a ostaja kritičen do profesionalnega ravnanja: "Razumem, da ima vsak slab dan, ampak takšno obnašanje nekoga, ki dnevno dela z ljudmi, je nezaslišano. Človeka resnično mine, da bi uporabljal javni prevoz."

Njegovega imena ne pozna, ker se mu ni želel predstaviti. Namesto tega mu je rekel, da naj se pritoži na Arrivo. Zato je na avtobusnega prevoznika posredoval pritožbo v upanju, da bodo ukrepali in preprečili, da bi se kaj podobnega ponovilo.

V zvezi z incidentom na relaciji Lucija TPC – Ljubljana smo se obrnili na družbo Arriva. Zanimalo nas je, ali so seznanjeni z dogodkom in ali je voznik ravnal skladno s svojimi standardi obnašanja do potnikov. Poleg tega smo jih povprašali, kako Arriva usposablja voznike za profesionalno in varno ravnanje, ali so voznika že obravnavali zaradi podobnih incidentov, in katere ukrepe bodo sprejeli, da se kaj takega ne ponovi.

V družbi Arriva obljublja preiskavo in ukrepe

V družbi Arriva so nam povedali, da dajejo velik poudarek varnosti, profesionalnemu odnosu in spoštljivi komunikaciji z vsemi uporabniki njihovih storitev: "Vsako prijavo obravnavamo resno in v skladu z internimi postopki preverjamo dejansko stanje. V primeru potrjenih nepravilnosti sprejmemo ustrezne ukrepe v okviru veljavne zakonodaje in internih pravil."

V družbi so še poudarili, da so vsi vozniki redno vključeni v strokovna usposabljanja, ki zajemajo tudi ravnanje v zahtevnih situacijah, ter da kontinuirano spremljajo kakovost storitve preko notranjih nadzorov in povratnih informacij uporabnikov.

"Za neprijetno izkušnjo se potniku opravičujemo. Primer bomo raziskali in ustrezno ukrepali," so dodali v družbi Arriva.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Martin Kacur |  02 .10. 2025 ob  17: 00
Glede, na to, kdo so v 90 % potniki med Istro in Ljubljano, me ne čudi, da se šoferji obnašajo potnikom primerno.
Fošina |  02 .10. 2025 ob  14: 48
17
Daleč od tega, da bi hotel branit šoferja, samo je dejstvo, da šoferjev avtobusov preprosto ni dovolj in jih ne moreš več nikjer najt. Niti na Balkanu. To, kar imamo, je to in večina jih je na robu ali globoko prek roba izgorelosti. Kmalu bo treba začet linije ukinjat.