Pri Založbi Univerze na Primorskem je izšla znanstvena monografija z naslovom Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Mednarodne smernice in raziskave. Monografija je rezultat delovnega paketa DP1 v okviru projekta GEN-UI, uredila pa sta jo dr. Sonja Čotar Konrad s Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (UP PEF) in dr. Andrej Flogie.
PRI ZALOŽBI UP IZŠLA ZNANSTVENA MONOGRAFIJA: Generativna umetna inteligenca v izobraževanju
Koper
Monografija naslavlja ključna raziskovalna vprašanja na tem področju danes. Avtorji izpostavljo temeljne vplive GEN-UI na personalizacijo učenja, možnosti avtomatizacije učnih in administrativnih nalog učiteljev ter oblikovanje sodobnih pedagoških praks. Poseben poudarek je namenjen vprašanjem akademske integritete, etične uporabe in didaktične ustreznosti vključevanja GEN-UI v pedagoško delo.
Monografija prinaša celovit pregled mednarodnih raziskav ter strateških in pedagoških smernic za odgovorno rabo generativne umetne inteligence v različnih izobraževalnih kontekstih. Publikacija je prosto dostopna na spletni strani Založbe UP ter na spletni strani projekta GEN-UI.
Regional priporoča
Več kronike
GASILCI NA POTI DOMOV DOŽIVELI GROZLJIVO NESREČO: "Še vedno smo globoko pretreseni" (FOTO)
U.G.
-
včeraj ob 15:16
MLADA BRITANCA UMRLA V DVEH TEDNIH V HOTELU NA IBIZI: V popularnem letovišču so pretreseni
T.K.
-
včeraj ob 14:45
Novo iz Slovenije
NOVA SREBRNA KOLAJNA ZA SLOVENIJO: Kužnik in Žarić sta blestela v streljanju dvojic (FOTO)
U.G.
-
včeraj ob 21:08
ZAŠČITNIKI ŽIVALI RAZOČARANI NAD DRŽAVNIM SVETOM: "Pohlep je premagal etičnost in humanost"
U.G.
-
včeraj ob 21:02
'NE MOTI' IN 'OFFLINE' JE NOV LUKSUS: Vodič za digitalni detoks med poletnim dopustom
T.K.
-
včeraj ob 12:40