Pri Založbi Univerze na Primorskem je izšla znanstvena monografija z naslovom Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Mednarodne smernice in raziskave. Monografija je rezultat delovnega paketa DP1 v okviru projekta GEN-UI, uredila pa sta jo dr. Sonja Čotar Konrad s Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (UP PEF) in dr. Andrej Flogie.
PRI ZALOŽBI UP IZŠLA ZNANSTVENA MONOGRAFIJA: Generativna umetna inteligenca v izobraževanju
Koper

Monografija naslavlja ključna raziskovalna vprašanja na tem področju danes. Avtorji izpostavljo temeljne vplive GEN-UI na personalizacijo učenja, možnosti avtomatizacije učnih in administrativnih nalog učiteljev ter oblikovanje sodobnih pedagoških praks. Poseben poudarek je namenjen vprašanjem akademske integritete, etične uporabe in didaktične ustreznosti vključevanja GEN-UI v pedagoško delo.
Monografija prinaša celovit pregled mednarodnih raziskav ter strateških in pedagoških smernic za odgovorno rabo generativne umetne inteligence v različnih izobraževalnih kontekstih. Publikacija je prosto dostopna na spletni strani Založbe UP ter na spletni strani projekta GEN-UI.
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
PRIVEDLI MOŠKEGA, KI JE ŽENSKAMA GROZIL Z NOŽEM: "Vsi se tresemo, kriči, da nas bo ubil"
U.G.
-
včeraj ob 16:31
Več trendov
Novo iz Slovenije
DO 16. URE GLASOVALA TRETJINA VOLIVCEV: Med okraji z najnižjo udeležbo izstopa Piran
U.G.
-
včeraj ob 17:28


