Aktualna vlada bi morala izboljšati promocijo turizma na tujih trgih in ga še bolj približati obiskovalcem tako iz Evrope kot drugih celin, je ob robu današnjega obiska vodstva in poslancev NSi v Notranjsko-kraški regiji dejala predsednica stranke Ljudmila Novak. Prepričana je, da je prav turizem priložnost za nadaljnji gospodarski razvoj države.
Vlada bi morala narediti več za promocijo slovenskega turizma
Kot je poudarila Novakova, je v Notranjsko-kraški regiji veliko naravnih, kulturnih spomenikov. Ob tem je izrazila veselje, da si podjetja te naravne lepote prizadevajo ohraniti ter jih ponuditi na ogled tako slovenski kot širši evropski oziroma svetovni javnosti.
Sicer pa Slovenija po mnenju Novakove na področju turizma še ni izkoristila vseh potencialov. Nekatere evropske države so se znašle v krizi, je spomnila in dodala, da je ta izpad treba nadomestiti z novimi gosti. "Tarča" za pridobivanje novih turistov bi morale biti azijske države, ki imajo v tem trenutku hitro gospodarsko rast. Tako so v NSi prepričani, da je prav turizem tista priložnost za Slovenijo, ki jo je treba razvijati naprej.
Vodstvo in poslanci NSi so se danes srečali tudi z nekaterimi župani v regiji. Po besedah Novakove so govorili zlasti o aktualnih problematikah, s katerima se srečujejo občine: davku na nepremičnine ter slabem koriščenju evropskih kohezijskih sredstev. Kot pravi Novakova, so župani nezadovoljni, ker na državni ravni prihaja do zastojev in bo zato velik del evropskih sredstev ostal neizkoriščen.
Obiska se je med drugim udeležil tudi evropski poslanec Lojze Peterle (NSi/EPP), ki je v izjavi za novinarje izrazil veselje, da so srečali ljudi, ki se zavedajo gospodarskih vrednot Notranjske in Krasa ter so "predani svoji pokrajini". Kot je dejal, so sicer pri obisku Lipice z obžalovanjem vzeli na znanje poročilo računskega sodišča o poslovanju v preteklih letih, z zadovoljstvom pa dejstvo, da se tudi Lipica pobira in ima pred sabo zagotovo veliko prihodnost.
V stranki so zadovoljni tudi z obiskom krajinskega parka Škocjanske jame, družba, ki upravlja s Postojnsko jamo, pa je po Peterletovem mnenju dokazala, da ve, kaj hoče in da so mogoči tako boljše številke kot boljši produkti in tudi več turistov.