Predstavniki Luke Koper, Direkcije RS za ceste ter ministrstva za infrastrukturo in prostor so se na današnjem sestanku pogovarjali o cestnih navezavah pristanišča z zaledjem. Predsednik uprave Luke Koper Gašpar Gašpar Mišič se je med drugim zavzel za sprejetje posebnega zakona o razvoju koprskega pristanišča, so sporočili iz Luke.
Gašpar Mišič: Koprsko pristanišče potrebuje svoj zakon
Gašpar Mišič, direktor direktorata za infrastrukturo Dean Herenda ter direktor Dcrs Gregor Ficko so danes ugotovili, da je zaradi krčenja sredstev za investicije ogroženih več deset infrastrukturnih projektov v državi.
Gašpar Mišič je zato predlagal, naj država sprejme poseben zakon o razvoju koprskega pristanišča, ki bo vključeval tudi njegovo prometno povezanost z zaledjem. Vsakokratna vlada namreč po njegovih besedah spreminja načrte in prioritete na področju železniške povezave pristanišča s svetom. "Logistika je lahko motor razvoja slovenskega gospodarstva, zato naj država razpoložljiva sredstva usmeri v to panogo," je pozval.
Gašpar Mišič je predstavil tudi idejne projekte glede podaljševanja obeh pomolov vse do meje luškega akvatorija, s čimer bi po naravni poti prišli do potrebnih globin ter se tako izognili stroškom poglabljanja in odlaganja mulja.
Predstavil je tudi ugotovljene rešitve za postavitev več novih vhodov v pristanišče, s katerimi bi razbremenili križanje prometnih tokov znotraj pristanišča ter se izognili nepotrebnim investicijam, katerih vrednost skupaj znaša več kot 26 milijonov evrov. Za večjo učinkovitost novih vhodov pa pristanišče potrebuje tudi sodobno in zmogljivo cestno povezavo z zaledjem ter dodatni tir, pravi Gašpar Mišič.
Prav tako pa bo potrebno vsak projekt, ki je predviden v okviru državnega prostorskega načrta, ponovno temeljito preučiti, tako z ekonomskega vidika kot tudi tehnološkega in komercialnega, meni Gašpar Mišič.
"Pri vseh nadaljnjih investicijah bomo strogo upoštevali tudi ekološki vidik oz. vidik vplivov na okolje. Vse te ugotovitve bodo podlaga za spremembo petletnega plana razvoja pristanišča, kar mora v končni fazi potrditi vlada. Prepričani smo, da težav s tem ne bo, saj bodo vse spremembe upravičene in podkrepljene z vsemi potrebnimi izračuni in dokazi," še dodaja.
v današnjem času ni več proti komu protestirat.
Politične stranke -( bodoče vladne stranke) so osebe zasebnega prava. To tudi pomeni, da imajo politične stranke svoj statut , po katerem delajo. Stranke so postavljene zato, da uresničujejo svoj cilj, ne pa da poslujejo ali delajo dobiček.
Da stranke ne delajo v dobro državljanov je več kot očitno.
V strankah so predstavniki, ki izključno delajo za interese posameznih mecenov. Meceni se navadno ne pojavljajo v politični javnosti zato, ker bi morali odgovarjati na dokaj občutljiva osebna vprašanja, zato to rešujejo preko članov v stranki oz. delegatov.
Tako skriti meceni so tudi v koprskih krogih.
Ker se eni strani mogoče ne izide računica kot bi si želeli, umetno ustvarjajo nerede in provokacije.
Luka Koper je sedaj žal na takem prepihu.
Čisto logično je, da se iz državne družbe najlažje "legalno" krade - to pomeni z žegnom vodstva oz vlade.
Če se v vladi odločijo, da bodo finančno pokrili stroške za drugi tir, to tudi pomeni ogromno denarja na katerega se lahko prisesajo vsi tisti, ki jim uspe na razpisu.
Na razpisu se namreč izbere izvajalca, izvajalec pa ne prevzema odgovornosti in se raje odloči za podizvajalce.
In tukaj smrdi ta riba.
Teh podizvajalcev je nešteto, se jih ne "poplača", ti podizvajalci ( če jim rata prit do denarja) izkoriščajo naprej svoje novodobne sužje ali študente preko napotnic .....in krog ...in denar....se vrti in vrti.
Res nima smisla protestirat za te gnide.
Red je treba naredit v vladi. Na novih volitvah se ne sme volit niti enega predstavnika, ki je sedel v parlamentu teh zadnjih dvajset let, ker je očitno, da podpirajo ta nered.
Če pa se pojavi ta oseba med kandidati stranke , je potrebno povsem ignorirat stranko in obkrožit vsaj kakšnega kandidata. brez podpore stranke.