ŠTUDENTI TURISTICE MED TOP 10 FINALISTI: Najboljše evropske šole za hotelski in turistični menedžment

Piran

Študenti UP FTŠ Turistice znova blestijo. Na prestižnem tekmovanju EMCup - European Mise en Place Cup v Maastrichtu 2025, ki se je 9. in 10. februarja 2025 odvijalo na Nizozemskem v mestu Maastricht, so dosegli nov zavidljiv uspeh. V močni konkurenci 29 priznanih univerz iz 14 evropskih držav so se s svojim izvirnim nastopom in idejo prebili med TOP 10 finalistov.

Gre za tekmovanje med najboljšimi evropskimi šolami za hotelski in turistični menedžment, na katerem imajo mednarodni študenti priložnost soustvarjati prihodnost te dinamične panoge. Za študente je to odlična priložnost predvsem, ko gre za učenje, izmenjavo in mreženje s predstavniki vodilnih hotelskih verig, kot so Marriott, Hilton, Accor, Radisson, ipd.

Tema letošnje 17. edicije tekmovanja je bila Well-Being: A Business Imperative oz. Dobro počutje: Poslovna nuja. Študenti Žan Seušek, Tija Gantar, Lana Kaštrun in Asja Krašna so s pripravami na tekmovanje skupaj z mentorjema asist. Tadejem Rogelja, mag. in mag. Mihom Bratcem pričeli že nekaj mesecev pred odhodom. Čakalo jih je kar nekaj zadolžitev, ki so jih na dnevih tekmovanja večkrat predstavljali. Njihove nastope in izvirne ideje je ocenjevala žirija sestavljena iz kar 62 žirantov – predstavnikov hotelskih verig.

Študenti Turistice so razvijali idejo z delovnim imenom National Wellness Pass oz. Nacionalna Velnes kartica, ki bi prek nacionalnih združenj hotelirjev zaposlenim v hotelski industriji nudila možnost izmenjave široke palete aktivnosti in storitev povezanih z dobrim počutjem, delodajalec pa bi zaposlenim v zameno ponudil plačan dopust.

Turistica se ob tej priložnosti zahvaljuje Univerzi na Primorskem in projektu GDI, ki je študentom omogočil pot in udeležbo na tekmovanju, ter organizaciji EMCup za odlično skrb za ekipo. S tekmovanja se študenti vračajo okrepljeni z novimi poznanstvi ter ponudbami za prakse in zaposlitve pri mednarodnih hotelskih verigah, mentorja pa okrepljena z zavedanjem, da na Turistici po svojem znanju lahko popolnoma enakovredno konkurirajo najbolj zvenečim imenom, z za naše razmere nepredstavljivo visokimi proračuni, v turističnem visokošolskem prostoru Evrope.