Boeing trdi, da je razvil popravek računalniške opreme, ki je bila najverjetneje kriva za nesreči v Indoneziji in Etiopiji, vendar pa ga še niso dali v potrditev regulatorjem. Vračanje boeingov 737 max v promet bo verjetno odvisno od regulatorjev posameznih držav.
Evropska agencija za varnost v letalskem prometu (EASA) je prejšnji teden kritizirala proces certifikacije omenjenih letal in bi raje videla dodatne popravke. Boeingova letala 737 max so imela le en tako imenovani senzor za "kot napada", EASA pa si želi, da jih vgradi tri, kot jih imajo Airbusova letala. Boeing predlaga dva senzorja.
Muilenburg je dejal, da je arhitektura Boeingovih letal drugačna od Airbusove. Omenjeni senzorji merijo kot ali nagib letala v odnosu do prihajajočega zraka. Napačni podatki tega senzorja so vpleteni v obe prej omenjeni nesreči, ko je sistem avtomatično potisnil navzdol nos letala, ker je napačno zaznal nevarnost zastoja letala.