PODJETJU GEN-I SE OBETA KOLEKTIVNA TOŽBA: Zaradi enostranske spremembe cen

Slovenija

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) napoveduje kolektivno tožbo proti podjetju Gen-I, največjemu dobavitelju električne energije pri nas. Razlog? Enostranske spremembe cen.

"Enostranske spremembe cen in drugih pogodbenih pogojev, ki potrošnike postavljajo v izrazito neenakopraven položaj – brez jasnih pravil igre, še toliko bolj, ker pri t. i. tipskih pogodbah potrošniki ne morejo vplivati na njihovo vsebino. Takšno ravnanje dobavitelja potrošnikom jemlje vsako predvidljivost glede stroškov za električno energijo – osnovno življenjsko dobrino, ki je ključna za vsakdanje življenje," navajajo na ZPS.

Pravijo še, da gre za sistemski problem, ne zgolj za enega ponudnika. "To pomeni, da potrošniki praviloma ne vedo, zakaj plačujejo več – samo obveščeni so, da morajo spremembo sprejeti ali prekiniti pogodbo. Potrošniki tako nimajo prave izbire med ponudniki," poudarjajo.

Kolektivno tožbo bodo javno, na novinarski konferenci, predstavili v sredo, 4. junija.

ZPS je na to problematiko opozorila že januarja letos, pri čemer so se sklicevali na sodbo Sodišče Evropske unije, ki pravi, da morata biti "v pogodbi pregledno navedena razlog in metoda spreminjanja cen storitve, tako da lahko potrošnik na podlagi jasnih in razumljivih meril predvidi morebitne spremembe teh cen", je poročal Forbes Slovenija. Ob spremembi cen pa da mora biti trgovec odjemalcu omogočiti, da pogodbo odpove.

6. marca letos pa so na ZPS pozvali podjetje Gen-I ''k takojšnjemu prenehanju neutemeljenega zaračunavanja zvišanih cen električne energije," poroča Dnevnik.

V družbi Gen-I so pojasnili, da s konkretnimi očitki iz tožbe še niso seznanjeni, zato jih v tem trenutku tudi ne morejo komentirati. Obenem so poudarili, da je za njih skrb za odjemalce primarno vodilo delovanja že vse od vstopa družbe na segment oskrbe gospodinjskih odjemalcev. To pa se po njihovih navedbah odraža tudi "v najnižjih cenah in najugodnejših pogojih oskrbe".

Kot so spomnili, je družba v času energetske krize, ko so nekateri dobavitelji zapustili trg in svoje odjemalce, ostala zvesta skrbi za slovenske odjemalce ter zgolj v letu 2022, ko je bila energetska kriza na vrhuncu, prevzela oskrbo dodatnih 50.000 strank.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija