SKUŠAJO PREPREČITI PROMETNI KOLAPS: Shell Adria bencinske črpalke ne bo premestil, ponudil je to rešitev

Slovenija

Sežanska občina je resno zagrizla v problem, ki ji 'trka na vrata', to je zapora vipavske hitre ceste na odseku med Razdrtim in Vipavo od sredine avgusta pa najmanj do konca novembra letos. Direkcija za infrastrukturo (DRSI) je že določila območja, kjer bodo prepovedali promet za težke tovornjake na regionalnih cestah na Krasu, več o tem si lahko preberete tukaj. Problem sta tudi bencinski črpalki za tovornjake v Sežani, kar že sedaj občasno povzroča zastoje na glavni in edini cesti skozi središče mesta, Partizanski cesti.

Tranzitni promet bo v času zaprtja vipavske hitre ceste preusmerjen preko mejnega prehoda Fernetiči. Ker se v sežanski občini očitno zavedajo, kako velik problem bi znal s tem nastati, so v začetku marca organizirali sestanek s predstavniki Darsa, DRSI, policijo, predstavniki občine Repentabor, Adria Terminalov in sežanske obrtno-podjetniške zbornice. Pred dnevi so se sestali s predstavniki družb Shell Adria in Eco Oil, ki imata na območju Sežane zahod samopostrežni bencinski črpalki za tovorna vozila.

A kot pravijo v Shell Adria, je morebitno sklepanje, da je preusmeritev prometa z vipavske hitre ceste na Kras zanje dobra novica, ker se bo povečalo število strank na tem bencinskem servisu, napačno. "Zaradi zapore bosta prikrajšani dve drugi Shell črpalki za tovorni promet, tisti v Ajdovščini in Vrtojbi, kar v najboljšem primeru za Shell pomeni, da se bo promet med našimi črpalkami zgolj preusmeril," poudarjajo.

Na sežanski občini so v izjavi za javnost po sestanku zapisali, da je bil pogovor z omenjenima prodajalcema goriva usmerjen v iskanje rešitev oz. omilitev morebitnih zastojev na Partizanski cesti. Ena ključnih tem pogovora pa je bila problematika neustreznih lokacij obeh bencinskih črpalk. Na sežansko občino smo zato v začetku tedna med drugim vprašali, kaj je občina predlagala družbama za rešitev problema, morda preselitev bencinskih servisov na drugo lokacijo. Odgovorov do danes še nismo prejeli.

So pa pri Shell Adria povedali, da je sežanska občina izpostavila predvsem problem "nastajanja zastojev ob vhodu in izhodu iz dotične črpalke ob prometnih konicah". "Občina sama ni ponudila nobenih predlogov za, kot pravite sami, rešitev problema z lokacijo, niti o tem nismo govorili," so povedali in dodali, da stisko lokalnega prebivalstva razumejo, "a treba se je zavedati, da ta črpalka stoji v obrtno-industrijski coni, kjer je tovorni promet tudi sicer pričakovan in je treba z njim računati".

Zemljišče, na katerem stoji bencinska črpalka, ni v lasti Shell Adria, ampak ga imajo v najemu. Prav tako nimajo v načrtu preselitve, "saj menimo, da za to ta trenutek ni nobenih razlogov". So pa predlagali na sestanku s sežansko občino več rešitev, ki bi lahko pripomogle k rešitvi situacije.

"Med drugim smo se dogovorili, da bomo v Shell Adria v času zaprtja hitre ceste zagotovili varnostno službo, ki bo usmerjala promet in skrbela za kar se da optimalno pretočnost vozil. Poleg tega bomo našim poslovnim strankam poslali obvestilo s prošnjo, da za uvoz (in izvoz) z avtoceste na črpalko uporabljajo pravilen dostop," so še izpostavili pri Shell Adria in zaključili:

"Takšna navodila smo jim sicer v preteklosti že poslali. Vsekakor bi radi poudarili, da za nas ni pomembno le zadovoljstvo naših strank, pač pa tudi zadovoljstvo okolja, kjer smo prisotni, zato smo tudi na sestanku predlagali omenjene rešitve, s katerimi upamo, da se bo pretočnost prometa na in v okolici dotične črpalke tudi v času zapore hitre ceste povečala."

Za pojasnila smo se obrnili tudi na Eco Oil, vendar odgovorov do danes nismo prejeli.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija