Slovenska podjetja se v tem času predstavljajo v Romuniji in v Izraelu. Na dvodnevnem mednarodnem poslovnem forumu Francija - Jugovzhodna Evropa se jih v Bukarešti predstavlja pet, v Tel Avivuju pa se na izraelski turistični borzi International Mediterranean Tourism Market predstavlja 10 predstavnikov turizma.
Kot so sporočili iz javne agencije Spirit Slovenija, se na forumu Francija - Jugovzhodna Evropa, ki velja za najpomembnejši regionalni in večsektorski dogodek za mala in srednja podjetja v JV Evropi in na Balkanu, pod njenim okriljem predstavljajo Dynacast Lož, Steklarna Hrastnik, Špedicija Goja, MIPS programska oprema in družba Livar.
Forum je namenjen poslovnemu povezovanju podjetij, ki delujejo zlasti v avtomobilski, živilsko-predelovalni industriji, medicini in v farmaciji. Poslovni forum je drugi po vrsti. Prvega so izvedli julija 2012 v Bolgariji, ki se ga je udeležilo 220 podjetij iz 13 držav. V Tel Avivu pa se predstavlja slovenski turizem. Poleg krovnega organizatorja, sektorja za turizem v okviru Spirita, se ga udeležujejo Terme Spa Rogaška, Turizem Bohinj, Hit Alpinea, Promet T&T, Rogaška Slatina (Hotel Sava Rogaška), Panoramic Travel, Happy Tours, Terme Čatež, Sava Turizem in Terme Krka, so navedli.
Slovenija je lani v primerjavi z letom prej zabeležila rast prihodov turistov iz Izraela za približno 18 odstotkov in približno 27-odstotno rast prenočitev. Napovedi za naprej so zelo spodbudne, za izraelske goste, ki v Slovenijo najpogosteje potujejo v poletnih mesecih, pa so najbolj zanimive gore, termalna središča in mesta.