LEGENDARNE SLADKARIJE DOBILE NOVEGA LASTNIKA: Šumi in Gorenjka zdaj pod nadzorom tega imperija

Svet

Podravka in njena slovenska družba Žito sta zaključili prodajo sladarske poslovne enote, s čimer je več ikoničnih sladkih blagovnih znamk – med njimi Šumi, Gorenjka, Herba, Mistica in Bali – dobilo novega lastnika. Posel, ki je bil potrjen v začetku decembra, predstavlja enega najodmevnejših premikov v prehrambni industriji regije letos, piše portal biznis.telefraf.rs.

Bosanski UPI Star kupil celoten paket za 8,6 milijona evrov

Novi lastnik je sarajevsko podjetje UPI Star, ki je za slaščičarski portfelj odštelo 8,6 milijona evrov. Končna cena bo sicer prilagojena glede na stanje zalog in neto denar na dan zaključka transakcije. Prodaja je bila sprva napovedana že julija kot del širše strategije Žita Ljubljana, ki se želi v prihodnje bolj osredotočiti na svoje ključno – pekarsko – poslovanje. S tem Podravka nadaljuje restrukturiranje svojega portfelja in se umika iz segmentov, ki niso v središču njenega dolgoročnega razvoja.

UPI Star prevzel 100-odstotni delež podjetja Šumi Gorenjka

Iz Podravke so potrdili, da je UPI Star že plačal celoten znesek, s čimer je postal stoodstotni lastnik podjetja Šumi Gorenjka in vseh znamk, ki spadajo pod to družbo. Gre za pomemben posel, saj Šumi in Gorenjka veljata za eni najbolj prepoznavnih sladarskih blagovnih znamk v Sloveniji in širši regiji.

Za prevzemom stoji vplivna poslovna družina Hrvić

UPI Star je v lasti družine bosanskega podjetnika Rusmira Hrvića, soustanovitelja in solastnika AS Holdinga, enega najmočnejših gospodarskih sistemov v Bosni in Hercegovini. Hrvić ima dolgoletne izkušnje z razvojem prehrambnih blagovnih znamk, zlasti v konditorskem in FMCG sektorju. Prav te izkušnje naj bi bile ključne za prihodnjo rast in širitev Šumija ter Gorenjke, ki ju novi lastnik vidi kot blagovni znamki z velikim regionalnim potencialom.

Blagovne znamke ostajajo pod vodstvom slovenskih in mednarodnih menedžerjev

Kljub menjavi lastništva naj bi se kontinuiteta poslovanja ohranila. Iz podjetja so sporočili, da bodo blagovne znamke še naprej vodili slovenski in mednarodni menedžerji, cilj pa je okrepiti njihovo prisotnost tako na regionalnih kot tudi globalnih trgih. Novi lastnik napoveduje ambiciozne načrte za rast, kar pomeni, da legendarni izdelki, kot so Šumi bonboni in Gorenjka čokolade, ostajajo del domačega in regionalnega prostora – le pod novim, a izkušenim upravljavcem, še poroča biznis.telegraf.rs.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija