Slovenski spletni uporabniki raje kupujemo v domačih kot v tujih spletnih trgovinah. Po zadnjih podatkih raziskave MOSS v domačih spletnih trgovinah nakupuje 70,40 odstotka, v tujih pa 46,73 slovenskih spletnih uporabnikov, so danes sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice.
Slovenci raje kupujemo v domačih kot tujih spletnih trgovinah
Pri tem v domačih spletnih trgovinah 5,21 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov nakupuje tedensko ali pogosteje, 15,88 odstotka mesečno, 26,83 odstotka nekajkrat letno in 22,48 odstotka manj pogosto. Nikoli pa v domačih spletnih trgovinah ne nakupuje 29,59 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.
Med spletnimi uporabniki, ki opravljajo nakupe v domačih spletnih trgovinah, je 53,14 odstotka moških in 46,86 odstotka žensk. Največ jih je starih med 30 in 45 let.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013-2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria. Več podatkov o raziskavi je na voljo na spletnem naslovu http://www.moss-soz.si/.
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
TRAGIČNA NESREČA PRI SOSEDIH: V njej umrl Slovenec, povzročitelj pod vplivom alkohola
A.S.
-
danes ob 10:16
DRUŽINA PRIŠLA IDENTIFICIRAT SINA, ŽRTEV V NESREČI VZPENJAČE: V mrtvašnici so doživeli šok
U.G.
-
5.9.2025 ob 19:04
SMRT MALČKA V PREGRETEM VOZILU: Sojenje materi se nadaljuje, med pričami je bil tudi pediater
U.G.
-
5.9.2025 ob 16:36
MOŠKI NA TITOVEM TRGU NEKAJ PONUJAL OTROKOM?! Policisti so obravnavali 38-letnega Romuna
N.J.
-
5.9.2025 ob 14:00
Več trendov
Novo iz Slovenije
POSLANCI SDS IN NSi: "Pri vodji resorja za solidarno prihodnost je zaupanje načeto"
U.G.
-
5.9.2025 ob 16:52