Slovenski spletni uporabniki raje kupujemo v domačih kot v tujih spletnih trgovinah. Po zadnjih podatkih raziskave MOSS v domačih spletnih trgovinah nakupuje 70,40 odstotka, v tujih pa 46,73 slovenskih spletnih uporabnikov, so danes sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice.
Slovenci raje kupujemo v domačih kot tujih spletnih trgovinah
Pri tem v domačih spletnih trgovinah 5,21 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov nakupuje tedensko ali pogosteje, 15,88 odstotka mesečno, 26,83 odstotka nekajkrat letno in 22,48 odstotka manj pogosto. Nikoli pa v domačih spletnih trgovinah ne nakupuje 29,59 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.
Med spletnimi uporabniki, ki opravljajo nakupe v domačih spletnih trgovinah, je 53,14 odstotka moških in 46,86 odstotka žensk. Največ jih je starih med 30 in 45 let.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013-2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria. Več podatkov o raziskavi je na voljo na spletnem naslovu http://www.moss-soz.si/.
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
Z GOLIM POSNETKOM IZSILJEVALA MOŠKEGA V SEŽANI: Spoznala sta se prek družbenih omrežjih
T.K.
-
včeraj ob 15:36
6-LETNI OTROK V IZOLI TRČIL S KOLESOM: Policisti bodo zoper mater uvedli postopek
T.K.
-
včeraj ob 14:59
TO SO POSLEDICE TRČENJA V SEČI: Voznik in sopotnica sta huje poškodovana (FOTO)
T.K.
-
včeraj ob 13:46
KRIMINALISTIČNA POLICIJA POTRDILA: Koprski požigalec v preteklosti na forenzični psihiatriji
T.K.
-
včeraj ob 11:31
Več trendov
Novo iz Slovenije
BO ITALIJA ŠE ZAOSTRILA NADZOR NA MEJI S SLOVENIJO? To trdi Grims, Golob pa odgovarja tako
N.J.
-
včeraj ob 18:20
KAJ VSE SE DOGAJA V NAŠIH GOSTILNAH? Inšpektorji začasno zaprli pet obratov
N.J.
-
18.5.2024 ob 09:57