Letošnji mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, ki se danes začenja v Portorožu, bo jubilejne narave, saj bo že dvajseti po vrsti. Na dogodku, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se bodo do petka predstavile oglaševalske agencije in kreativni delavci iz več kot 30 držav t.i. Nove Evrope.
Na letošnjem festivalu, ki velja za enega največjih tovrstnih festivalov v Evropi, bodo vrhunski mednarodni govorci izzvali oglaševanje in kreativnost udeležencev, pri čemer organizatorji v prvi vrsti izpostavljajo dizajnerja Stefana Sagmeisterja in kreativnega direktorja Red Bull Creative Simona Schwaighoferja.
Poleg tradicionalnih kreativnih akademij, na katerih gostijo najuglednejše agencijske mreže in vodilne neodvisne agencije, bodo letos prvič predstavili tudi medijsko in digitalno akademijo.
V tekmovalnem delu festivala bodo podelili tudi nagrade - zlate bobne v kategorijah Single Channel za dela, ki izstopajo z najbolj kreativno in učinkovito uporabo posameznega komunikacijskega kanala, in v kategorijah Multi Channel za dela, ki izstopajo po najbolj kreativni uporabi in integraciji več komunikacijskih kanalov.
Najvišjo nagrado oz. Grand Prix bodo letos podelili kot samostojno nagrado za najboljše delo, za kampanjo leta, ki bo zbrala največ točk na festivalu, pa bodo podelili nagrado Zlata ura.