Zaradi visokih stroškov na Davčni upravi RS (Durs) sedem let po uvedbi razmišljajo o upokojitvi virtualne davčne svetovalke Vide. Ker so omejeni s finančnimi sredstvi, razvijajo lastno rešitev, ki bo zavezancem namesto plavolaske posredovala odgovore na vprašanja o davkih.
Inteligenten informacijski sistem za odgovarjanje na pogosta vprašanja davčnih zavezancev, imenovan Vida, je na Dursu zaživel pred natanko sedmimi leti, 1. februarja 2007. Sprva je Vida odgovarjala na vprašanja s področja dohodnine, pozneje pa so sistem dopolnjevali tudi z bazo podatkov za odgovarjanje na vprašanja o drugih davkih.
Vzpostavitev sistema so takrat zaupali švedski družbi Artificial Solutions Scandinavia, njegovo vrednost pa je v letu 2006 znašala 155 milijonov tolarjev (648.000 evrov). Dodatno jih vsako leto bremenijo stroški za licence, vzdrževanje, nadgradnje baze podatkov in podaljšanje garancije za strojno opremo.
Zdaj na Dursu razvijajo lastno rešitev, saj so omejeni s finančnimi sredstvi. Ob tem zagotavljajo, da bo nova rešitev vsekakor vsebovala tudi sporočanje informacij o izdanih informativnih izračunov dohodnine na podlagi sporočene davčne številke posameznega zavezanca. Ugotavljajo namreč, da so zavezanci Vido najpogosteje spraševali ravno po tovrstnih informacijah.
Sicer pa si s to Vido lahko en K... pomagal, če si hotel rešit problem ali dobiti pošten odgovor.