Spletni velikan Google je v sredo napovedal, da bo sistem sledenja posameznikom v oglaševalske namene nadomestil z novim sistemom, ki bo omogočil ciljno oglaševanje brez uporabe piškotkov. V družbi poudarjajo, da bo zasebnost uporabnikov izboljšana, oglaševalci pa jim bodo lahko še vedno posredovali relevantne informacije.
GOOGLE BO IZBOLJŠAL ZASEBNOST UPORABNIKOV: Sprememba zadeva 'piškotke'
Svet
Kot so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP pojasnili v Googlu, nova rešitev za njihov brskalnik Chrome, ki jo bodo začeli preizkušati še ta mesec, podatkov o piškotkih ne bo več posredovala tretjim osebam.
Alternativa naj bi oglaševalcem ob tem še vedno omogočala ciljno oglaševanje, vendar v Googlu podrobnosti glede tega niso navedli. Bi pa bila rešitev lahko povezana s februarja predstavljeno Googlovo novostjo, pri kateri tehnologija prepoznava skupine posameznikov s skupnimi interesi brez posamičnega sledenja dejavnosti na spletu.
Odločitev ameriškega spletnega velikana sledi vse glasnejšim kritikam njegovega načina delovanja, češ da naj bi zaslužek postavljal pred varstvo zasebnosti uporabnikov. Google obtožbe ves čas zanika. Da si bo še naprej intenzivno prizadeval za zaščito pravic uporabnikov, je napovedal tudi v sredo.