Sodobna in varna proga je ena najpomembnejših nalog drugega tira, poleg povečanja pretoka oseb in blaga. "Kljub vsemu razvoju sistemov za varno obratovanje železniškega prometa pa še vedno obstaja možnost izrednih dogodkov. Med možnimi scenariji izrednih dogodkov so tudi požari," je 2TDK zapisal na Facebook strani Drugi tir.
IZREDNI DOGODKI, KOT JE POŽAR, NISO NEMOGOČI: Tako bodo takšne scenarije reševali na progi Koper–Divača (FOTO)
Koper
[Oskrba predorov s požarno vodo] Ena najpomembnejših nalog drugega tira je, ob povečanju pretoka oseb in blaga,...
Objavil/a Drugi tir dne Sreda, 21. avgust 2024
Za zagotovitev požarne vode nove proge Divača–Koper je na površini predvidenih pet vodohranov na lokacijah nad predori Lokev (T1), Beka (T2), Tinjan (T4), Mlinarji (T7) in Škofije (T8). Vsak vodohran sestavljata ena ali dve vodni celici skupne prostornine 200 m3 in armaturna celica.
Po izdelavi se vodohrani zasujejo, razen pri vhodu, kjer se izdela zunanja fasada, zagotovijo potrebne manipulativne površine in opravi krajinska ureditev. Od vodohrana vodi hidrantno omrežje DN 125 po površini do vpadnega jaška, kjer vstopi v vertikalno vrtino, ki pelje do distribucijske niše v predorih.
S tega mesta je mokro hidrantno omrežje razpeljano naprej do hidrantov v predorih na medsebojni razdalji 125 metrov ter do hidrantov na portalih predorov in izstopnih predorskih ceveh.
Polnjenje vodohranov se bo vršilo z dovozom vode s cisternami, so še zapisali.