ZGODBA O ŽENSKI, KI SI JE UPALA: Katja Krt iz Lucije je stisko spremenila v podjetniški navdih

Piran

V času, ko se številne ženske še vedno soočajo z izbiro med kariero in družino, je Katja Krt iz Lucije dokaz, da je mogoče najti pot, kjer eno ne izključuje drugega. Kot mama samohranilka se je znašla pred težko odločitvijo – ostati v službi, ki ji ni dopuščala dovolj časa za otroke, ali tvegati in začeti nekaj povsem novega. Odločila se je za slednje. Tako se je začela njena zgodba unikatnih blagovnih znamk športnih oblačil in oblačil za vsak dan.

Katja Krt

Njena podjetniška pot se je začela iz zelo osebne potrebe

Katja je do samostojne podjetniške poti opravljala delo v takšnem sektorju, ki ji zaradi popoldanskega turnusa ni omogočil dovolj prostega časa, ki bi ga preživela z otroci.

"Kot mama samohranilka sem si želela več svobode, predvsem pa več časa za svoja otroka. Dolgo sem v sebi nosila željo po tem, da ustvarim nekaj svojega. Nekaj, kar bo nosilo vrednote, v katere verjamem, in kar bo tudi poklon moji mami, ki je žal ni več, a je bila vedno moja največja opora in motivacija," pripoveduje Katja, ki se je z odločnostjo in kančkom poguma podala na podjetniško pot. 

Na podjetniško pot je stopila oktobra lani, pravi začetek pa je bil dobra dva meseca nazaj, ko je zaživela njena spletna trgovina.

Navdih črpa iz športa

Katjina ljubezen do športa ni le življenjski slog, temveč tudi navdih za njeno podjetje. "Vedno sem se ukvarjala s športom, to mi je bil navdih. Tu sem videla potencial," razlaga. Opažala je, kaj ženske pogrešajo na trgu.

"Znamko CHAOS sem zasnovala z veliko srčnosti, predanosti in vizije. Želela sem ustvariti kakovostna športna oblačila, ki niso le funkcionalna, ampak tudi estetska in dostopna. Oblačila, v katerih se ženska počuti močno, samozavestno in lepo – ne glede na to, ali je ravno v telovadnici, na sprehodu ali v vsakdanjem tempu življenja."

Posebnost? Vse kolekcije so rezultat sodelovanja z oblikovalci, vzorčenja in testiranja – s strani Katjinih prijateljic in sodelavk. Šivanje pa poteka v Turčiji.

"Jaz dam nek navdih, v tovarni nam nato kreatorji zrišejo osnutek, naredijo vzorčnike, naša dekleta pa jih preizkušajo. Če so potrebna kakšna popravila, jim to javimo v tovarno, kjer uredijo po naših željah, nato pa se prične s proizvodnjo," pojasni.

Ravnovesje med materinstvom in podjetništvom

Podjetništvo ni idila – še posebej ne za mamo samohranilko. Toda Katja je našla način, kako uskladiti obe vlogi. "Prej je bilo dosti težje, ker je bilo veliko popoldanskih izmen in nisem mogla biti z otroki," pripoveduje. Danes si čas razporedi bolj po svoje: "V dopoldanski fazi, ko so otroci v šoli, lahko veliko naredim. Lahko pa prinesem delo tudi domov in delam zvečer, ko otroci spijo. Lažje usklajujem vse skupaj."

Vizija za prihodnost: Športno elegantna ženska

Čeprav je njen posel še mlad, Katja že razmišlja širše. Poleg oblačil za ženske bo v kratkem luč sveta ugledala njena prva moška kolekcija, ki je nastala v sodelovanju z znanim moškim fitnes obrazom.

Si pa v nadaljevanju želi razvijati kolekcije, ki presegajo le šport. "Želim si, da bi v naslednji fazi ženska dobila nekaj, kar bo športno elegantno. Da bodo pajkice lahko za vsak dan, ne samo za fitnes," razlaga. V mislih ima oblačila, v katerih bo ženska videti urejena, a se bo v njih počutila udobno – tudi takrat, ko nima časa za preoblačenje med opravki in treningom.

Stisko je prepoznala kot priložnost

Katjina zgodba ni zgodba o hitro rastočem podjetju, ki stavi na agresiven marketing. Je zgodba o ženski, ki si je upala. Ki je stisko prepoznala kot priložnost. In ki verjame, da si vsaka ženska zasluži nekaj, v čemer se bo dobro počutila – ne le med telovadbo, ampak tudi v vsakdanjem življenju.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija