Na Univerzi na Primorskem, Fakulteti za vede o zdravju v Izoli (UP FVZ) poteka v sklopu raziskovanja prehranjevalnih navad nova raziskava Katedre za prehransko svetovanje – dietetiko, katere namen je preučiti učinke nove in vse bolj priljubljene prehranske strategije ČASOVNO OMEJENEGA PREHRANJEVANJA na izgubo telesne mase in zdravje.
KAKO ČASOVNO OMEJENO PREHRANJEVANJE VPLIVA NA NAS? Sodelujte v raziskavi UP FVZ!
Koper

Raziskave v tujini kažejo ugodne učinke časovno omejenega prehranjevanja na zmanjšanje telesne mase, preprečevanje metabolnega sindroma, urejanje cirkadianega ritma idr. Za sodelovanje v raziskavi UP FVZ vabi zdrave prostovoljce, stare med 18 in 60 let, brez zdravil za uravnavanje holesterola in krvnega tlaka, ki se prehranjujejo več kot 12 ur na dan in niso na dieti ter imajo indeks telesne mase med 25 – 35 kg/m2 (za izračun kliknete tukaj). Delovnik prostovoljca mora potekati v dopoldanskem ali popoldanskem času.
Zainteresirani se na raziskavo prijavijo z izpolnitvijo vprašalnika. Za dodatne informacije so na voljo sodelavci UP FVZ na e-naslovu raziskava.tre@fvz.upr.si ali tel. 041-684-894.

Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
OGNJENI ZUBLJI TUDI PRI ZADRU: Izbruhnila dva požara, v zraku kanaderja (FOTO, VIDEO)
U.G.
-
danes ob 18:03
GROZLJIVO ODKRITJE V KRIŽEVCIH: Sum hudega mučenja govedi, našli tudi mrtve živali
U.G.
-
danes ob 17:02
TRAGEDIJA PRI OMIŠU: Na požarišču našli truplo, med poškodovanimi tudi mladoletnica
U.G.
-
danes ob 15:55
Več trendov
Novo iz Slovenije
MERCATOR RAZPRODAJA NEKDANJE POSLOVALNICE: Na julijskem seznamu kar 50 objektov
B.Č.
-
danes ob 09:49
