Od včeraj morajo pogoj PCT izpolnjevati tudi tisti, ki gredo po opravkih na katero od poštnih poslovalnic, v Sloveniji jih je 482. Kot pravijo pri Pošti Slovenije, so pri podjetjih, ki ponujajo zasebno varovanje, preverili, ali jim lahko zagotovijo osebje, ki bi pomagalo preverjati izpolnjevanje pogoja PCT na vhodnih vratih. In ker jim tega nobeno od omenjenih podjetij ni moglo zagotoviti, so se odločili za sledeč sistem.
NIHČE POŠTI NI MOGEL ZAGOTOVITI DOVOLJ VARNOSTNIKOV: Zato so se odločili za takšno preverjanje pogoja PCT
Slovenija
"Zaposleni na poštnih okencih pri strankah preverjajo izpolnjevanje pogoja PCT z izjavo stranke, in sicer na način, da stranki zastavijo vprašanje o izpolnjevanju pogoja PTC," pravijo pri Pošti Slovenije.
Stranke, ki pogoja PCT ne izpolnjujejo ali na vprašanje ne želijo odgovoriti, uslužbenci zavrnejo in jim storitve ne opravijo. Ob tem uporabnikom svetujejo, da izberejo katero od možnih alternativ dostave oziroma sprejema pošiljk – "paketomatov, paketnikov, dostava na dogovorjeno lokacijo (npr. drugi naslov dostave, dostava v PS Paketomat, na dogovorjeno mesto), ponovna dostava pošiljke".
Večjih težav na prvi dan uvedbe pogoja PCT niso imeli, razen "nekaj neprijetnosti in vprašanj", ki so jih postavile stranke. Je pa tudi Pošta Slovenije med tistimi, ki je že sprožila aktivnosti, s katerimi "odločevalcem na nivoju države" predlagajo, da bi pošto izvzeli iz dela predpisanih ukrepov: "Zaradi narave naše dejavnosti in velikosti sistema so težko izvedljivi, v določenem delu pa so izvedljivi le z nujnimi prilagoditvami."
Enostavna rešitev za tiste, ki ne izpolnjujejo pogoja PCT na Obali, je PS Paketomat v Kopru, pravijo pri Pošti, na naslovu Kolodvorska 5. Na voljo so tudi paketniki, ki se nahajajo pred poštnimi poslovalnicami 6104 Koper, 6210 Sežana, 6310 Izola in pred pošto 6230 Postojna.
Na kratko opisano uporaba paketnika poteka tako, da se med npr. spletnim nakupom v spletni trgovini izbere dostavo blaga v želen paketnik, kjer se vpiše mobilna številka naslovnika, le-ta pa v času, ko je pošiljka sprejeta v mrežo Pošte Slovenije, prejme SMS obvestilo za prevzem paketa.