Prihodnji mesec bo koprsko pristanišče bogatejše še za enega japonskega ladjarja. V koprsko pristanišče bo namreč svoj tovor vozil ladjar Mitsui O.S.K. Lines.
Ladjar Mitsui O.S.K. Lines (MOL) bo svoj tovor v luko vozil najprej z zakupljeno kvoto na redni kontejnerski liniji Evergreena, v prihodnje pa morda tudi s svojimi ladjami, so sporočili iz koprske luke. Prve kapacitete MOL bodo na voljo že na ladji Ever Unific, ki jo v Kopru pričakujejo med 13 in 14. julijem 2013, nato pa vsak teden v okviru obstoječe linije.
Luka Koper si že vrsto let prizadeva, da bi tudi japonski tovor, namenjen v države Srednje in Vzhodne Evrope, v še večji meri kot do zdaj vstopal na staro celino skozi Koper. Koprska luka je že maja lani japonskim poslovnežem predstavila prednosti luke. Na obiskanih Dnevih Luke Koper v Tokiu ter Osaki je požela veliko zanimanja. Zaradi odličnega odziva in številnih novih kontaktov so se septembra odzvali vabilu za predstavitev Luke Koper v Düsseldorfu, kjer je sicer zbranih največ japonskih podjetij, ki poslujejo z Evropo.
Kot še razlagajo, je pri promociji luke pomembno dejstvo, da so njihovi stalni partnerji že več let velike multinacionalke iz dežele vzhajajočega sonca – Mitsubishi,Toyota, Honda, Suzuki, Subaru, Nissan in Sony. Velika imena japonske industrije potrjujejo zadovoljstvo s storitvami Luke Koper in so odlična referenca za nove potencialne posle.
Pretovor blaga na relaciji Japonska–Koper–Japonska se vsako leto vztrajno povečuje
V letu 2012 je Luka Koper pretovorila 164.390 ton različnega blaga in zanimivo je, da ga je bilo veliko več v izvozu na Japonsko (predvsem les in prehrambni izdelki) kot od tam uvoženega k nam (japonski avtomobili, elektronika in tekoči tovori). Velik potencial za povečanje japonskega tovora Luka Koper vidi pri kontejnerjih, kjer se precej ladjarjev še vedno odloča za tradicionalno, a časovno in energetsko bolj potratno plovno pot preko Severa Evrope.